לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד אחת עם שריטה קשה(=



Avatarכינוי: 

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

יום מעצבן..(ועוד מלא שטויות שכתבתי)



היי ,עבר עלי יויום דפוק!

הכל עצבן אותי ...בלי סיבה פשוט הוצאתי המון עצבים על שטויות...

אני חייבת ללמוד לשלוט בעצמי ,ברצינות...נמאס לי להתעצבן על דברים

שטוטים ואז לחשוב כמה מפגרת אני....&=

-תיכננתי היום לקנות נעלי ספורט שממזמן רציתי...אבל עד שאמא שלי החליטה

להזיז תעצמה וללכת איתי כל המידות הגדולות הזלו...ונשארו רק 35-36

והמידה שלי 38-39 במקרים חריגים נכנס עלי גם 37 אבל גם את זה לא היה..

התבאסתי ממש...אבל אז הלכנו לחנות אחרת ושמה היה מבצע 1+1

ויצאתי עם 2 זוגות מגפיים (יאיי) זה העלה לי את המצברוח אבל אני עדיין צריכה

נעלי ספורט P:

והכי מעצבן מהכל היום המעצבן הזה...(ונראלי זאת הסיבה שהייתי פשוט

פצצת עצבים היום) זה שעוד פעם אני במחזור...פשוט נמאס לי

מהחודשים האלה שיש לי פעמיים בחודש...שבועיים הפסקה

ואז עוד פעם פשוט נמאס לי...אמא שלי ממזמן כבר משכנעת אותי ללכת לגינכולוג

(או איך שלא כותבים את זה) אבל אף פעם לא הייתי אצלו וזה די מלחיץ אותי

אז אני מקווה שזה הסתדר איכשהו מעצמו...סתם שאלה ...מישהו יכול להגיד לי אם כדי לראות תסרט "כלבת"?


ולעניין אחר.....האח הגדוול-

ואני כמישהי שמתה על הסדרה הזאת....איך ולא הייתי רואה אתמול תפרק פתיחה?

ראיתי..ודווקא נורא אהבתי את העונה..הם סוף סוף לא הלכו על בטוח (הומו,ערבי,ואחד סופר מוזר)

הפעם יש המון אנשים שונים ומשונים...ההומו התחלף בלסבית...הערבי בפטריוט...

והסופר מוזר ברוב האנשים שנכנסו לבית חחח...

בנתיים ממבט ראשון אמרתי את עמיר ועתי (כמה שיטחית אני יכולה להיות חח) כייף

שיש נוף יפה ,במיוחד נוף כמו עמיר ועתי חח

סיוון (מוח) חמודה מאוד..התחברתי אליה מאוד..

ואיך לא? המצחיקים של העונה אלעד הקטנציק שהיה סופר מעניין לראות איך הוא מסתדר ובכללי

תסגנון חיים שלו...ואיך לא ג'קו -מזכיר בקטנה את אלירז עם הדיבור הדפוק שלו חח....

בקיצור תהיה עונה נחמדה מאוד [:


וסת שאלה...כדי לי לראות את הסרט "כלבת"???

אני ממש רוצה לראות אבל לא יודעת אם כדי ,כי אמרו שזה ממש לא מתקרב לסרט אימה

ושזה סתם מעפן...אז אם יש מישהו שראה ויכול להגיד לי איך היה אני ישמח...[=


והדבר הכי הכי משמחחח שקרה זה שיש סימנים לחווורףףףף

סוףסוף חיכינו יותר מידי השנהה

אני ממש מאושרת ,אני מתה על החורף...

להישאר מתחת לפוף עד מאוחר ,לראות תטיפות על החלון

לשתות שוקו חם...ואם יש אהבה אז זה בכלל מושלם3>

נקווה שהסערה שהבטיחו לנו מחר באמת תהיה במיוחד שאני

לא הולכת לבית ספר "הייתי באירוע וחזרתי מאוחר" =תירוץ ידוע שעובד תמיד..

חח בקיצור נקווה שהיה טוב....


 

 

 

 

 

 

 

לילה טובב [=

 

וביי לכולם...

נכתב על ידי , 9/12/2010 22:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אחת עם שריטה קשה(= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אחת עם שריטה קשה(= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)