לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Meanwhile, In The Middle Of Nowhere


You lost your way and you couldn’t overcome The times you’d hide what’s been building up inside

Avatarכינוי:  Wasteland

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016

רק סנפה קטנה


תהיתי מה זה יהיה שיפיל אותי חזרה למקום הזה. אל תיקחו את זה לא נכון, אני לא אומרת שהמקום הזה לא טוב, זה פשוט המקום שתמיד הייתי פונה אליו בשפל שלי. 

אז הנה אני פה, כמו ילדה קטנה ופאטתית.  רק סנפה קטנה ממה שהוא השאיר לי לפני ארבעה חודשים ביום ההוא בנתבג, זה כל מה שהיה צריך כדי להחזיר אותי אליו למיטה, מחובקת איתו אחרי מקלחת מתחת לשמיכה, לרגעים הקטנים הכי מאושרים שהיו לי איתו.

אז אחרי שנמנעתי מלראות תמונות שלו או כל דבר אחר שקשור אליו כדי לא ליפול, דווקא לזה נכנעתי. לבקבוק שיושב לי על המדף שידעתי שיתן לי את הכאפה הכי חזקה, הרי זה לא חדש לי שריחות זורקים אותי אחורה בזמן.

דווקא כשחשבתי שאני מצליחה לא להתגעגע, כשחשבתי שהפסקתי עם השטויות המזוכיסטיות שלי. 


חייבת משהו שישכיח ממני את הכל ויגרום לי להמשיך הלאה


 

נכתב על ידי Wasteland , 22/7/2016 00:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWasteland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wasteland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)