לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

fucked up


העולם השתגע... לא אני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2017

פרספקטיבה


טוב.. אז עליות וירידות יש בשפע..

טבל אני אסירת תודה על הפסיכולוגית שמצאתי שעוזרת לי להתמודד איתן ולעבור אותן.

היא מדהימה, אני באמת אוהבת אותה (עד לנקודה שחבל לי שאני לא יכולה להיות חברה שלה חח) יש לה הומור, היא לא מתביישת להטיח בי את המציאות בפנים,

היא לא מפחדת ממני שזה הדבר שבעצם הכי אפיין את כל הפסיכולוגים שעברתי(אם וכשהסכימו לקבל אותי לטיפול)

מודה, ההיסטוריה שלי בתחום בריאות הנפש עשירה ומרתיעה בהחלט. בייחוד כשזה מוצג בערימת דפים וסיכומי אשפוז שכתבו פסיכיאטריים שרואית אותך דרך עין של קיטלוגי מחלות וצפי לעתיד בהתאם.

ובישראל כמעט כל הפסיכולוגים מבקשים סיכומי אשפוז. שזה דבר לדעתי מוטעה לחלוטין בייחוד כשהסיכומים הם מלפני חמש שנים ויותר.

כלומר.. הייתי לגמרי בנאדם אחר אז!

נכון, הגעתי לטיפול עם בעיה שיכולה להראות דוצה דיכאו והפרעות אכילה, אבל היי, בכל זאת, בנאדם מתפתח.

הגעתי הפעם מנקודת מבט אחרת לגמרי

וברגע שהם קוראים סיכומים שכתבו עלי מלפני חמש שנים כל מה שהם רואים מולם זה את הבנאדם שהייתי אז , ותאמינו לי, רושם ראשוני שהסיכומים האלה מציגים הוא רושם שקשה מאוד לשנות.

 

ולכן מאוד אהבתי את הפסיכולוגית הנוכחית. היא לא ביקשה כלום. עיגשה לבעיה בהווה שבגינה פניתי לטיפול.

התמקדה במה שקשה לי עכשיו ולא חפרה בעבר.

במהלך הפגישות עלו הרבה מהרגשות והתחושות שאפיינו גם את המצב שהייתי בו בעבר. אבל היא מסתכלת עליהם מנקודת מבט של מי שאני עכשיו!

וזה לדעתי חלק מאוד גדול מהסיבה שהיא מאמינה בי, ודוחפת אותי ולא מרפה גם כשהיא עלולה להתפס כמאוד קשוחה.

 

חוץ מזה..

אני מתה עליה כי היא בריטית חח ומדברת איתי לרוב באנגלית ואני מתה על המבטא הזה (היא מדברת גם עברית אבל בגלל שאני מבינה מצויין אנגלית היא לרוב מדברת איתי באנגלית)

 

הקיום של הפגישות האלה, נותן לי שיעור ענק, כי באמת שלא האמנתי שאי פעם אחזור לטיפול ושאסכים בכלל לשלם למישהו כדי שבסוף יעיף אותי, בכלל.. לא חשבתי שאמצא מישהו שגם יסכים לטםל בי וגם אתחבר אליו..

ארבע שנים לא הייתי בטיפול עם החשיבה שדי, אני אתמודד לבד וזהו.

וזה לגמרי לגיטימי מחוויות העבר שלי ממטפלים.

ואני שמחה שלא איבדתי תקווה למרות הכל.. שהגעתי בחודש לנפילה משמעותית בהפרעה שלא הותירה לי גרירה אלא לפנות לעזרה.

שבעצם, בגלל הנפילה הגעתי לפסיכולוגית הזאת.

 

ועוד משהו שלדעתי די מדהים ומראה כמה הכל קורה מסיבה מסויימת..

לפני שהתחלתי אצלה טיפול הייתי בהמתנה שנתיים (!!) ללטיפול במרכז לבריאות הנפש שבאזור שלי ששם זה חינם וזאת הסיבה היחידה שהסכמתי לזה. הם משכו אותי שנתיים בטענה שעוד לא התפנה הפסיכולוג שמתאים לי כי רוצים כמובן אחד מאודד מנוסה עקב החומרה במצב שלי (שכמובן נלקח מהסיכומים המפגרים שיש לי מאשפוזים)

די וויתרתי על זה שיתקשרו אלי.. ויום אחרי דהייתה לי את הפגישה הראשונה עם הפסיכולוגית הנוכחית.. הם פתאום התקשרו ואמרו שהתפנה מקום ושאני יכולה להתחיל

כאילו תבינו! אם היו מתקשרים אפילו יום קודם הייתי מוותרת על הפגישה עם הפסיכולוגית החדשה ונתקעת על טיפול במערכת המפגרת של משרד הבריאות עם תקנות מאוד מטופשות שהיו שולחות אותי לאשפוז כל שני וחמישי..

 

אז.. כן.. עש שיגידו שזה טיפשי אבל אני באמת מאמינה שהכל קורה בצורה כזאת שבסוף יוצרת תמונה גדולה שכל החלקים מסתדרים מושלם. 

 

נכתב על ידי mockingbird , 2/3/2017 11:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  mockingbird

בת: 31

תמונה




קוראים אותי
11,849
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmockingbird אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mockingbird ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)