לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יסודות

נקודה שקטה בתוך אוקינוס אינטרנטי שלא מפסיק לנוע. בוא, שב, קרא, שתה משהו. תהנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

הכל מהכל (1-34)


הבחנתי כי אנשים נוטים לשפוך הכל מהכל, אין מעצור, בלם, משהו. פשוט דיבורים.

אני לא מתחבר לזה -.-

למען השוני, להלן סיכום עצמיותי ב - 1-34 נקודות.

הנקודה האחרונה מסבירה את עצמה.

אני מקווה שלא ארגיש עוד את צורך הכתיבה וההתבטאות כאן, ותהנו                                                                                                     ;


1

אדם המצייר עולמו כמשולש

יחד עם עוד משולשים

יוצר מרובע – כשמתחברים

2

זו לא נתינה –

אם אתה מצפה לחזרה

3

כשהמחשבה שלי בורחת אני מסוגל להתרכז במשהו אחר

4

איך? – להרגיש

מה? – לדעת

5

בין החזון לרצון נוצר ההגיון

ויחד – נשאר אתה תמיד אחרון

6

ככל שתדע להתרומם

דע גם לנחות

שכן האיזון מצוי בין 2 נקודות הקיצון

7

הצומח ניזן מהרוח –

 

אם הוא עומד קשוח לבדו -> יקבל פחות רוח ולכן תאט צמיחתו

אם הוא שולח ידיו סביב -> יקבל יותר רוח ולכן יצמח זריז

 

בכל הנוגע לשורשים , הרי שנדרש איזון (+) ,

ולכן השורשים ינועו הלוך וחזור << - >>

[דרך תנועה צמח מקבל מים מהאוויר, מכיוון שכך מזרז ספיגת המים לתוכו]

8

פרפקציוניזם זו אינה דרישה – אלא הדרך הקלה ביותר להגשמה

9

אנשים שואלים רק מה שהם יודעים

10

תסביך האלוהות:
אם אתה לא יודע נקודה אחת מוחשית שהגיעה מתחילתו של התהליך – הרי בהכרח כל תפיסת המחשבה שלך אודות המוחשי בעולם מתבססת על אמונה טהורה

11

" אם תתן לי עוד 5 דקות..."
" אז עדיין יהיו לנו 10 דקות..."
" 5 שלי + 5 שלך ..."
" אז תן לי 10 דקות, ובוא עזור לי בבקשה"

12

אם יש התחלה – יש גם סוף
סוף כל סוף – התחלה או סוף ?

13

I know how to wake-up
I know how to wake-down
where are u ?

14

1+1 =
{
11
;
2  
;
1  
;
1   ;
}

15

אנחנו מפחדים –

אולי נאמר כי זה מהרע,
אך שוכחים כי אולי זה מן הטוב.

איננו יודעים , זאת אנו שוכחים

16

חיבוק היא הדרך היחידה לנצח בויכוח

17

אל תצר ואל תרחיב – תנפח

18

הטבע הטבעי אינו הטבע האנושי
הטבע הטבעי הינו הטבע האמיתי

19

לאנשים רעים צריך לעשות מעשה רע –

רק כך הקארמה של אדם רע תתאזן.

אם ייבחר לא להגיב ולהשלים עם כך, יוכל להנות מהאיזון שהוענק לו

20

טרגדיה מורכבת סבל אופי פשוט

21

עד שיבוא תיקון הדמות של האדם –

ש'מה' תוכו ככברו,
שמא תוכו ככברו,
שמע תוכו ככיוונו,
שמה תוכו אמת.

22

ברוש השמיים אחד הוא ; וכי היא נקודת תחילת האדם. איננו יודעיה, שכן היא משימתנו שברוח – מצא נקודת הסוף, אזי תדע היכן תחילתך. כי אכזר האדם למה שאינו יודע.

בעבר, חי האדם כאחד החיה שעל פני האדמה. הוא חי תחת חסות, וכך זכה לכל אשר היה צריך. מן הטבע נוצר, וכך גם תוכו ככברו, ולכן העורמה שבו כבשה יצרו והוא בחר לפעול לפי רגש בר-חלוף, שכן חושב הוא על רגע אחר שאינו הרגע הקיים, העתה. חטא הוא – ועל כך לא ישלם, אלא יישא על-גבי עצמו הנטל לתקן שגיאותיו. הוא כעת נדרש לתקן דרכיו הנלוזות של טבעו החייתי, שכן נבחר האדם לתקן נפש שלבו השלישי של ישות הטבע, הלא היא נקראת בפניו – כדור הארץ.

 

הבין ברוש שמיים כי מעשיו מן ההספק, וכעת יותר האדם בגפו – למען יהא ישות עצמאית. משימת האדם הינה איזון הטבע בשלבו ה – 3 , שכן מן עפר נולדל שם כך, פרי הגשמת האדמה.

הוא יידרש ללמוד זאת, להבין, ליישם בחברתו, ולהגשים עצמו לתוך כל זאת – כולנו – לשם נזכה בשנית לפגוש ברוש שמיים. אנו נעשה זאת עת כעצמאיים נעמוד, ונעמוד למולו בפני עצמנו, כי אחד אנו, כמות אחד הוא.

 

23

יודע אני כי כל אדם הינו כעולם ומלואו, ומבין אני כי האנושות הינה מכלול עולמות האדם.

מבין אני כי היני עולם ומלואו, ויודע אני כי באם כולנו נכיר בהיותנו עולם ומלואו כמכלול –

נוכל להגשים אנושיותנו, שכן האנושיות בכל נגזרת מכולנו.

מעשה גל יחיד הינו כתרומה לאיזון האנושות, הרי זהו האלטרואיזם.

מעשה גל משותף הינו כתרומה לאיזון עצמנו, הרי זהו האגואיזם.

24

וכשהכל ויתרו – האם תהא מוכן לעמוד אחרון כעזר ?

 

25

הגבול בין הגאונות לטירוף הוא
מידת האיזון בין יכולתך הטבעית
לבין יכולתך הנרכשת
זכור- לעד יתפתחו, ולכן כל איזון הינו עתה, רגעי

 

26

דבר ראשון, כשאנו מגיעים למוחשי, אנו מתחלקים בין מי ומי

לאחר מכן, ולא במקרה, אנו הולכים לזה ולזה

לאחר שובנו למכלול אנו ישר הולכים לישון

שוב שובנו לתוך הוויה, אנו נשארים בין מי למה

[זו רק התחלה של דרך]

27

בתחילה, כולנו היינו אותה קבוצה חברתית.

לאחר-מכן התחלנו להיות מורכבים יותר, וכאשר לא ידענו כיצד להתאזן אזי פנינו לאמת אחת.

כאשר כולנו ידענו כי קיימת נקודת תחילה, וכך גם ידענו כי קיימת נקודת סוף ß זהו מסע האדם.

כאשר לא ידע האדם, שהינו כטבע לעניין זה, להתאזן –

אזי ייעצר בהתפתחותו לאמת ויישאר הוא בתוך מכלול חייו

28

כל מה שאתה מסוגל לחשוב עליו הוא חלק מי זה

 

29

If we knew all there is 2 know -
it will become old.

That's why D is ALL.

30

מילים הן גבובות-מתוכן לאנשים חסרי-דעת

31

לא על כנפי המלאך נישא האדם, כי אם נישא ב כן אמו ושומע ב פי אביו

32

מחשבה אינה תלויה בזמן

33

קצה הקיצונית הוא: "עדיף ציפור ביד משתיים על העץ".
                                                                                          (חיים ומוות ביד בלשון)

מדוע? בידנו רק אפשרות אחת – זאת נעשה

            כשבידנו 2 אפשרויות, והן כציפור, והשאר על העץ, מה אז?
            נעדיף זו שבידנו, לשם הבטוח – פן נאבד מה מעט יש לנו.

 

קצה שני הוא: "מה שבא לך".

מדוע? בידנו כל אפשרות – נשאל מה נעשה כעת

            נרדוף אחר כל ציפור, בכל עץ, ולבסוף נאבד מה מעט היה לך.

מחשבה מאוזנת יודעת קצוותיה , יודעת היכן אמורה להיות, וכך תהאו.

34


נכתב על ידי , 7/7/2014 11:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
309
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סיפורים , מדעי הרוח
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנימיני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נימיני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)