לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכתובת תמיד הייתה על הקיר.

כינוי:  Tourniquet

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010


מה זה התקופה המזעזעת הזו,
ואיך מתחילים שירות לאומי אם אני לא יכולה לספר את האמת על למה השתחררתי מהצבא.
ואיך ממלאים את כל הציפיות האלה.
ואיך נשארים בחיים.

יופי טיפשה, מנעת מעצמך להיות חללת צה"ל, אבל את בכ"ז תמותי.
נכתב על ידי Tourniquet , 13/12/2010 23:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בבקשה בבקשה בבקשה שמישהו יהיה איתי כבר, אלוהים, אני כל כך לבד בתוך זה.
נכתב על ידי Tourniquet , 12/12/2010 01:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.


בראש שלי הכל כאילו התחיל להתקלקל, כשהפכנו כולנו ל"וונאבי" נשים.
כשהכל הפך למחזור ובנים ונשיקה ראשונה וסקס. דה דיי אפטר פיל. כשהריון נהיה אופציונלי.
משהו כל כך מגעיל אותי בך כשאת מתחילה להיות סובבת רק סביב אלכוהול וסקס.
כשזה כל כך מצחיק אותך שזה מעורר בי חלחלה וצמרמורות. אני לא כזאת.
במקום כלשהו אני חושבת שכל הדם הזה והאדמה והגועל והלכלוך והכאב והניצול, הכל התחיל רק בגלל זה.
הכל היה יכול להישאר הרבה יותר טוב אם לא היו כל הדברים האלה.
אבל זה לא כאילו שאני לא יודעת שכל אלה היו שם גם הרבה לפני. אני יודעת שזו חשיבה ילדותית.
גדלתי לתוך המציאות הזאת, לא יצרתי אותה מעכשיו לעכשיו. גדלתי בתוכה והיא המשיכה להתאים למידות שלי.
הכל היה שם גם כשלא הבנתי מה קורה ומה לעזאזל רוצים מהחיים שלי, אבל עשיתי.
אני עדיין עושה.

הכל היה תמיד כזה, הכל בתוכי כזה. אני כזאת.
ועדיין דווקא המקום ההוא נראה לי ורוד כמו שהחיים שלי מעולם לא היו.

נכתב על ידי Tourniquet , 9/12/2010 15:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTourniquet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tourniquet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)