לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה כיף שיש לי חתול פוטוגני!


מבלוג של מתבגרת בת 15 לבלוג של סבתא בת 20

Avatarכינוי:  נטענאלה.

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

פחד משתק


מוריד את החשק לאכול או לשמוע מוזיקה או לראות סרט

להתרכז בדברים פשוטים זו משמימה כמעט בלתי אפשרית

כל רגע מלווה בחרדה

אי וודאות מעצבנת

 

כשיש אזעקה אז לשניה אחת הכל משחיר ולא ברור ואז חוזרים לקרקע ומיד מחפשים מסתור בפחות מ20 שניות.

 

הגרון חנוק מפחד אבל לא מצליחים לבכות מזה.

מנסים לעסוק בפעילות יומיומית כמו לימודים, כמו כתיבה, כמו פייסבוק, ועדיין לא ממש מצליחים וזה קשה יותר.

 

ועצוב כשזה הופך לשגרה ולא יודעים מתי זה יסתיים ומאוד רוצים להשתחרר מזה אבל זה קשה מדי.

 

אני משוועת לשקט ולשטויות הטבעיות של החיים. לריב על שטויות, לצחוק משטויות, לחשוב על שטויות.

אני רוצה לישון בלי פחד

להתקלח בלי פחד

להשתין - פאק, אפילו להשתין זה מפחיד כשיש כל כך מעט זמן לברוח מהמתכות האלה שמטיילות באוויר ומחפשות להרוג.

 

הכל מפחיד

הכל מבהיל

 

אני רוצה ימים של שקט עצוב

נכתב על ידי נטענאלה. , 17/11/2012 22:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Girls & NY ה-בלוג לחיים. ב-19/11/2012 12:59




67,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטענאלה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטענאלה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)