לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה כיף שיש לי חתול פוטוגני!


מבלוג של מתבגרת בת 15 לבלוג של סבתא בת 20

Avatarכינוי:  נטענאלה.

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

פוסט לקים


אתמול משהו לא מוסבר משך אותי לאיביי (אני מכורה לקניות באתר הזה, כי זה קל ותמיד יש מה לקנות).

הקלדתי nail polish glitter סתם כדי לראות. הרי אני לא צריכה לק חדש. יש לי הרבה. נטע, את לא צריכה. לא. תצאי.

 

ואז כדי לשכנע את עצמי שאני לא צריכה, החלטתי לספור את הלקים שברשותי.

ספרתי ועוד לא שוכנעתי. אז החלטתי לנקוט בצעד מרחיק לכת: לצלם אותם ולכתוב עליהם פוסט. והרי התוצאה :)

 

שחור, שחור מתפוצץ, אפור מנצנץ, קליטר אפור-כחלחל

גליטר כסוף-תכלת, דליטר כסוף-צבעי קשת, כסף, כסוף מטאלי מדהים *_*

 

~משעממים~

שקוף עם גוון שמנת, לבן, לבן פנינה, פנינה מנצץ (משעמם לכשעצמו אבל מדהים בתור שכבה עליונה ללק צבעוני)

 

זהב מזעזע מנצנץ (שאני אוהבת משום מה), נצנצים זהב, גליטר זהב כהה

 

צהוב בננה דהוי, צהוב משעמם דהוי, נצנצים וונאבי צהוב אבל הוא סתם מוזר (כן, אני חלשה בגזרת הצהוב למרות שזה צבע שאני אוהבת)

 

נצנצים ירוקים, ירוק חייזרי, ירוק כהה מדהים, ירוק תפוח, ירוק תפוח, וירוק תפוח + מחזק (יותר מדי מאותו דוון. 2 זולים ורק אחד איכותי יחסית)

 

ירוק-זהב מנצנץ, ירוק מטאלי מטריף, ירוק בקבוק מנצנץ

 

טורקיז בהיר עם נצנצים מיניאטורים, טורקיז, טורקיז XD

 

טורקיז כהה, טורקיז מטאלי, גליטר טורקיז שמשרג לשמיים את כל שאר הירוקים-טורקיז-כחולים שלי

 

גליטר תכלת, תכלת, תכלת מנצנץ

גליטר מדהים כחול, כחול מבריק מהמם, תכלת משעמם

 

כחול שנראה סגול בשמש, כחול כהה-כמעט שחור, כחול מטאלי מדהים!

 

גליטר סגול-זהב, גליטר סגול-ורוד-כחול לא משהו בכלל, גליטר סגול-כחול מדהים!

 

סגול לילך משעמם, סגול ככה שמתקלף אחרי שעה, סגול מנצנץ, גליטר סגול יפיפה!

 

ורוד כהה, ורוד מטאלי

 

אדום, אדום בהיר יותר, גליטר אדום-זהב, אדום אפרסק מנצנץ, נצנצים אדום-ורוד מוזר

 

ורוד, ורוד, ורוד, ורוד, ורוד, ורוד D: (מתוכם אני משתמש רק בורוד הראשון כי השאר משעממים).

יש גם לק שקוף שלא צולם, כך שיוצא שיש לי 60 לקים.

כמו שניתן לראות רובם זה שיק כי הוא נמכר כמעט בכל חנות קוסמטיקה בארץ במחיר זול (10 ש"ח בד"כ, חוץ מהמטאלים שהם 20) ולמרות מחירו הזול הוא מחזיק יפה. יש גם המון ביוטיקייר שעולים 5 ש"ח ללק אבל הם לא איכותיים במיוחד וגם לא ממש מעניינים (חוץ מכמה גליטרים יפים שלהם).

 

את מרבית הלקים החדשים שלי רכשתי באיביי (הנגישות הארורה הזו שלו!) ובהם אני הכי מאוהבת! (חוץ מאחד שהוא גרוע).

 

 

יש לציין שהציפורניים שלי הן לא פסגת הטיפוח (קצרות, מתקלפות, מוזרות) ואני כמעט ולא מורחת לק ועדיין אני קונה מהם יותר מדי -.-

 


 

אה, לא שוכנעתי. אני בכל זאת הולכת להתחדש ב4 לקים חדשים ומיוחדים של חברה שאני עוד לא מכירה, אבל הגוגל מנבא טובות. ויצאתי די בזול!

 

 

 

 

אני חושבת שזה הפוסט הכי בחורתי שיצא ממני אי פעם.

באמת.

הלכתי לגדל שפם כדי להחזיר עטרה ליושנה

נכתב על ידי נטענאלה. , 20/11/2012 00:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאלי ב-1/4/2015 23:32




67,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטענאלה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטענאלה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)