לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the page has no name



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

פשוט נוראי



איך שמגיע שישי שבת..הפחד שוב מתחיל לחלחל...
כל שאר הימים בשבוע..יותר קלים..
יש שגרה
אין ארוחות בוקר..
אין צהריים..פרט לאיזה פרי (כי אני לא עד כדי כך חזקה)
ובערב..יש מסיבת נשנושים קטנה בעבודה...
זהו בעיקרון..
ויש קולה זירו בשפע..
בשישי-שבת..בבית..הכל מתקלקל..
כל העבודה של השבוע יורדת לטמיון...
יש אוכל בשפע..אוכל של בית
איך אפשר להגיד לא?
וגם אם אני מצליחה..אז אמא תמיד תציע משהו אחר..
וגם אם אני אגיד לזה לא.. יתחילו תחקורים וצעקות של "למה את לא אוכלת"

וגם..איך אומרים לא לאוכל של בית? איך?
הלוואי והייתי יכולה..

בכל אופן...
היום..
פיתה..סלט טונה..מלא כריות (הייתי חייבת משהו מתוק)
מיץ דובדבנים (שזה ממש ממש משמין רק לידע כללי) ומרק פטריות..
ועבר רק חצי יום..........................

בכל אופן..מחר יום ראשון.. מתחילה שוב מאפס..
הידד לי.
נכתב על ידי , 18/12/2010 16:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה עכשיו?


פתחתי בלוג..

זה מה שהציעו לי..

ומה עכשיו?

זה אמור לעזור לי?

לא נראה לי שזה מה שיציל אותי

או יעזור לי...

 

בכל אופן..אם לא ננסה..איך נדע?

 

אז..היכרות קטנה..

סיוון.. מאזור המרכז

בת 18

לא סובלת מהפרעות אכילה..אבל כל-כך בדרך..

עצוב.

כרגע..אני

שנייה..זזתי לבדוק

58.2

1.62

 

אכן..כן..המצב קשה

 

טוב..נתראה בקרוב

נכתב על ידי , 11/12/2010 18:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsivangreenberg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sivangreenberg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)