לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נורמטיבי, גזור, וכל מיני. כאן זה המקום שבו רק הליבידו שלי מדבר. מתישהו הוא התעורר ומאז לא נדם, לפעמים דיבר בקול רם, לפעמים דיבר לעצמו. זה היומן שלו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

כשאני לוקח את המושכות


כשאתה נותן לי להוביל

אני מרגיש אותך שמח

קול המוסר שלך צועק

אבל אתה לא מקשיב לו

כשאני שולט בסוס שלך הוא דוהר

אתה יודע שכך אתה הכי חי

אתה הכי טבעי - כמו שעשו אותך

כמו שהתכוון המלחין שרצה לנגן עליך

עד שאתה נלחץ - כי לי אין רסן

אתה מעביר אליי את האחריות

ואח"כ מטשטש עקבות

אתה מאשים אותי

אבל לא אכפת לי

כי מה שעושה לך טוב עושה גם לי

ולהפך... 

נכתב על ידי libido , 23/1/2011 14:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  libido

בן: 51




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlibido אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על libido ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)