לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  חנוש =P

בת: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

מסובך..


היי (:
סורי שלא עדכנתי כל הזמן הזה..
היה לי היום יום כזה, מוזר 
קשה להסביר את כל מה שקרה לי היום..
וזה לא היה רק היום- זה קורה לי כמעט כל יום!
יש ימים שהם מושלמים אבל זה קורא ממש קצת..
רוב הימים בבצפר, חייב לקרות משהו.
אבל לא משהו לטובה, אלא לרעה.
היום שחזרתי הביתה אני וחברות שלי הלכנו ברגל
אז ילדה אחת הלכה קצת יותר מהר,  
היה לה חוג והיא אמרה שאנחנו מעקבים אותה.
אז פסדר לא לקחנו ללב, אבל אז ראינו אותה עוצרת ולוקחת את הזמן,
ולמה? כי הבנים היו שם! אז קצת התנפלנו עליה ואני לא מרגישה בטוב עם זה.
אבל מצד אחד מה שהיא עשתה קצת פוגע, לא?
מצד שני אני לא חושבת שהיינו צריכות להגיד לה את זה ככה,
אולי היה אפשר לפתור בדרך קצת שונה.

ובנוגע לאהבה? אני לא יודעת.
פעם אחת אני מרגישה מאושרת איתו, 
ופעם אחת הוא בלתי נסבל!
אם אני אוהבת אותו? זאת שאלה טובה.
אני לא יודעת, הוא הפכפך כזה שזה די קשה לי.

ושוב- חברים.
החברות שלי מתנהגות אלי קצת מוזר.
כאילו, יש בנות שהן ממש חברות טובות ואמיתיות.
אבל יש בנות שאני מרגישה שהן לא באמת רוצות להיות איתי,
אלא שהן לידי כי אני ליד בנות מסוימות.
והבנות המסוימות האלה- זה כל כך לא אשמתן!
ולפעמים זה גם מציק להן ואני מבינה את זה, אבל מנקודת מבט אחרת.
והבנים, יש בנים שאני מסתובבת איתם וזה, וזה נורא כיף.
אבל יש בנות שיכולות לוותר על כל החברות שלהן כדי שהוא יאהב אותן.
וזה הדבר הכי פוגע שיש.
אני לא כזאת, אני מאמינה שחברות קודמות לבנים.
החברות שלי זה אחד הדברים היקרים לי.
למרות שלפעמים הן פוגעות ואני כל כך רוצה להיות לבד,
אבל רק אז אני מבינה עד כמה אני צריכה אותן.

זהו לבנתיים, אני יוסיף עוד מחר כנראה.
אני מקווה שתגיבו, כתבתי את כל הדברים שאני מרגישה.


                                                        




נכתב על ידי חנוש =P , 23/1/2011 16:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





123

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנוש =P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנוש =P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)