לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


when life puts you in tough situations, don't say "why me?" just smile and say "try me!" so try me you mothrerfuckerrrrrr


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2012

דכדחנעגלךמדלחעדמחג . the best description


no.1

אם אין לכם מה לחדש לי, אז אל.


no.2

הגעתי למסקנה שיש בי יותר מדי מגרעות. ואם רק הייתה לי חברה תומכת. 


no.3

עדכון של הדקות האחרונות מרשימת ה"i can do it, i will do it" 

חבר .
נשיקה, אמיתית .

ומאדר פאקר - i did it .


no.4

מישהו פעם אהב אותי ככה 
קצת בטירוף וזה היה לי נעים 
מספיק בשביל לא לקום וללכת 
כשמרוב אהבה נולדו הקשיים 


no.5

בהקשר לנאמבר 4, ושה' יעזור לי.. כמה קשיים.

כבר הספקנו להיפרד, לחזור, לבגוד, להיקלע למצבים פחות נעימים, להיקלע למצבים נעימים, לאהוב, לשנוא, ובעיקר לעצבן אחד את השני. 

ועם כל הכבוד לאהבה, ויש כבוד, מפה עולה השאלה האם זה עושה לי טוב? כל הבלאגן שהוא הביא איתו?
הוא בדיוק מה שהייתי צריכה, אבל עכשיו כשיש לי אותו ואנחנו נמצאים בסיטואציות שאני לא מצליחה להתמודד איתם. 
משהו השתנה.. לטובה או לרעה זה לא משנה, זה פשוט השתנה ואני לא בטוחה שאני יודעת מה לעשות. ואיך לברר מה לעשות ?
אלה שאלות שרק אני יכולה לתת תשובה עליהן, אלה שאלות שאני לא יכולה לשאול אף אחד כי הם לא מבינים
אז מה לעשות? איך להבין את עצמי? והאם נועדנו..?
ותמיד, תמיד ההרגשה הזאת של - "הוא באמתתתת אוהב אותי? אולי משהו פה מסריח ואני תמימה מדי בשביל לראות אותו? אולי הוא לא פה באמת בשביל לעשות אותי מאושרת? כי להגיד את האמת, אני לא. אבל האהבה לא אמורה להביא איתה אושר, זה מה שכולם חושבים ובגלל זה האהבה היא רגש כל כך נערץ, אבל היא כן אמורה להביא איתה את ההרגשה הזאת של השמחה הפנימית, ההרגשה הזאת שאני אוהבת .. :)
אבל כל הצרות שמסביב, למה הן לא נעלמות? אם אני אחשוב על זה עוד קצת אני אתחרפן. מכל הבנים, בו התאהבתי? ביחיד שאפילו אלוהים לא סומך עליו? אני בחרתי לסמוך? ואין לי מושג למה, אני באמת סומכת. אבל יש הרגשה שמשהו מפריע, עומד באמצע. ומה אני עושה עם המשהו הזה?


You're not easy to love 
Why is everything with you so complicated? 
Why do you make it hard to love you, oh I hate it

נכתב על ידי , 17/7/2012 02:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27




1,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnew world order אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על new world order ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)