לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


when life puts you in tough situations, don't say "why me?" just smile and say "try me!" so try me you mothrerfuckerrrrrr


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2012

תסתכלו על הסמיילי מבצרוח.


מעולם לא היה לי יום ראשון ללימודים כזה.
פעם ראשונה שאני מתחילה לימודים בהרגשה של זרה לגמרי,
ואני בכלל לא זרה. כלומר אני כן, אבל לא כמו שאני עושה את זה.
בצפר חדש זה תמיד קשה.
כמובן שזה לא אותו דבר כי אני עם כמה מהחברים שלי אבל בכל זאת-
זה תמיד קשה. 
אבל מי שלא עובר את זה לא יכול להבין..
ההרגשה הזאתי, שאני לא בטוחה פה.
שאין לי את הפרצופים המוכרים שלי, את המגן שלי !
יש לי בסהכ חבורה חדשה ומשונה של ילדים שאני צריכה להתמודד איתם במשך שלוש שנים.
מעולם לא הייתי ה-אהובה, אבל תמיד הייתי אהובה, וקשה לי אם זה לא יהיה ככה..
אני רוצה לחזור לבצפר הקודם שלי. עכשיו. 
אני רוצה את החברים שלי !!!!! את הספסל המוכר שלי ואת השמחה של לבוא בבוקר לחבורה שלי המדהימה!!!!!!!
אני רוצה את המורות המדהימות שלי ואת הכיתה המדהימה שלי !!!!
אני רוצה את הילדים שלא איתי פה עכשיו :(
אני רוצה את מה שהיה לי, ולא משנה כמה ואיך זה היה. אני רוצה להתעורר ולגלות ששום דבר לא השתנה!
אני לא רוצה לאבד אתכם ! אתם חשובים לי מדי ! אני אמות אם תהפכו לי לזרים. אני אמות..  
לא משנה מה עברנו ואם זה נגמר, אתם תמיד בלב שלי. תמיד !
תודה על שנים מדהימות, מושלמות, מצחיקות, מיוחדות שעברתי איתכם ובזכותכם אני מי שאני עכשיו.
אתם לא מבינים כמה אני אוהבת אתכם. לא מבינים.
לא רוצה להיות כיתה י'. רוצה להישאר במעגל שלי. 
נכתב על ידי , 27/8/2012 18:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27




1,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnew world order אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על new world order ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)