לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אנשים זרים שאני בכלל לא מכיר, ממקומות אחרים וגם פה מהעיר, הייתי רוצה שידעו כולם, שיש ילד אחד בעולם, והילד הזה הוא אני.

כינוי:  מרקורית.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

מה זה לב


 

אִמִּי יָצְאָה לְנַגָּן בְּכִינּוֹר מֵאֲחוֹרִי מִשָּׁכַנְנוּ הַדַּל
מֵאֲחוֹרִי הַבַּיִת יֵשׁנה חֻרְשָׁה
מֵאֲחוֹרִי הַבַּיִת יֵשׁנו חֹשֶׁךְ
נִיתָּן הָיָה לִשְׁמֹעַ מִבַּעַד לְחַלּוֹן חַדְרֵי אֶת צְלִילֵי הַכְּלִי מִתְפַּשְּׁטִים
הִתְמַלֵּא לִבִּי כְּשֶׁנִּשְׁמְעוּ צליליו וּנְשַׂחֵק כשהתעמעמו וְזָנְחוּ 
נֶחֶלְשׁוּ אַט אַט וְהִתְרַחֲקוּ מִגּוּפִי בִּמְהֵרָה
מוֹתִירִים אַחֲרֵיהֶם אֶת חַלּוֹנִי פָּתוּחַ וְאַתְּ מֶרְכָּזִי נִפְעַם 
כָּעֵת הַסַּהַר מַאֲזִין וגּוֹאֶים הַכּוֹכָבִים מָעַל לשָׁמַיִם צְלוּלִים
אֲפֹרִים חֵרְשִׁים 
דְּמָמָה מְשַׁתֶּקֶת וּצְלָלִים עֵזִים
אִמִּי לֹא מְפַחֶדֶת מֵהַחֻרְשָׁה
אִמִּי לֹא מְפַחֶדֶת מֵהַחֹשֶׁךְ
מַמְשִׁיכָה לִצְעֹד בְּגָאוֹן
רֹאשָׁהּ מֻטָּל עַל כִּנּוֹרָהּ
לֹא מַפְסִיקָה לִצְעֹד 
בְּעָצְמוֹתֵיהָ נַעֲדֹר הַפַּחַד
בְּבַת אַחַת עוֹצֶרֶת
חודלת הַמַּנְגִּינָה
נעטפת בְּתוֹךְ הַשֶּׁקֶט
נִבְלַעַת בְּתוֹךְ הַחֻרְשָׁה
קוֹטֵף אוֹתָהּ הַחֹשֶׁךְ
מוֹתִיר אַחֲרֵי גּוּפָהּ הֶעָיֵף צְלִילִים שְׁבוּרִים
אַף אֶחָד לֹא מַבְחִין
אַף אֶחָד לֹא יוֹדֵעַ
זוֹהִי הָיְתָה הַפַּעַם הָאַחֲרוֹנָה בָּהּ שָׁמַעְתִּי אֶת צליליה שֶׁל אִמִּי
מֵאָז זֶהוּ רַק הַחֹשֶׁךְ שלִוָּה אוֹתִי
לֹא מְפַחֶדֶת מֵהַחֻרְשָׁה

 

נכתב על ידי מרקורית. , 9/12/2012 00:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התאבדות


השנים בהם הרגשת הכי טוב בעולם, התהלכת ברחובות העיר בגאווה, מפזרת חיוכים, חברים טובים תומכים בך, ואת בשלך ממשיכה, אינך חושבת כלל על

החודשים הבאים שיגיעו, ההרגשה שתעלם, העיר שמתרחקת והחיוכים שנגמרים, החברים חומקים מבין אצבעותייך אחד-אחד, אין לך מקום יותר, אין דרך,

הימים ריקים ואין סיבה אמתית לגאווה. עוד כדור נבלע ועוד קצה שיער נגזז, קירחת ועירומה מנשיות, מצולקת ושבירה מהחברה 

נזנחת, והגג נראה מזמין. את בשלה ועולה ללא חרטה.

המדרגות קלות, והנה את למעלה, מתבוננת לכיוונו של הסוף, עוצמת עיניים ודוחפת את עצמך לרגע שבו

הדקות בהן הגוף מאבד מצורתו הטבעית, מחפש את עצמו, מחפש סיבות להמשיך ומבין שלא נותרו יותר

שניות ספורות שבין החיים למוות, בין הדמיון למציאות, בין הריאליזם לסוריאליזם

תמיד קיווית לעצמך לילה תמידי, תהית מה יקרה אם, והנה קורה, הרצפה מטיחה בך זעזוע והנה את נעצמת לך לאיטך

קתרזיס של רגשות, צבעים, צורות, אנשים צורחים בוכים, מישהו צוחק 

מישהו צוחק שם למעלה

את למעלה

למטה עכשיו

תצחקי


 

נכתב על ידי מרקורית. , 7/12/2012 02:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג ישן-חדש


הבלוג הזה קיים מאז שאני בת 16

היום אני בת 18

אני אוהבת ילדים ותינוקות ויש לי סבלנות רבה אליהם

רוב היום שלי סובב סביב טיפול בילדים ובפעוטות

משתדלת מאד שלא לפגוע באנשים

חסרת בטחון עצמי

אוהבת להכיר אנשים חדשים

אוהבת מאד תיאטרון

חייבת מוזיקה

חייבת להתעורר עם מוזיקה בבוקר

צריכה לחבק ולהתחבק

שונאת התעסקות רבה כל כך סביב כסף ואוכל

עם חבר אעדיף שיחה רגועה בבית מאשר במסעדה

לא ממקום פמניסטי כלל, אבל אעדיף ואף אסרב שלא ישלמו עליי אף פעם

נוסעת באוטובוסים 

משתייכת לקבוצת המאוהבים בתל-אביב

לא נוח לי

לא יודעת מה אני רוצה מהעולם ומה הוא רוצה ממני בחזרה

כותבת ויוצרת

אני אמות ברעב ולא אוכל ליד אנשים זרים\מסוימים\בבתים של חברים

הכל מביישנות

מטופלת ע"י פסכולוגית

משמיטה י'ודים כשצריך וגם כשלא (פסבוק, אימיל, היתי, פסכולוגית....)

בעלת קעקוע אחד יחיד ומיוחד שאין לאף אחד אחר בארץ

לא חושבת שכל מה שכתבתי באמת מעניין פה מישהו

בספק אם מישהו קורא את השיט הזה

אני פריקית מטורפת של QUEEN ופרדי מרקורי בפרט

שותה רק מהספל של פרדי

משתוקקת לבקר בלונדון במחזמר של קווין

רוצה לחזור לארה"ב

יש לי עוד בלוג בישראבלוג

החלום שלי זה לפגוש את פרדי מרקורי

הוא לא יתגשם לעולם.

נכתב על ידי מרקורית. , 6/12/2012 00:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שם. ב-9/12/2012 14:23
 



לדף הקודם   
דפים:  

3,608
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקורית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקורית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)