לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My passion for fashion


place to express


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011


היום היה לי את הביקורת השבועית שלי בנוטרים .

כמובן שהרעב והכאבי בטן הישתלמו , והמשקל לא איכזב , אבל כמו בכל ירידה שהיא , תמיד יש מקום לשיפור.

נכנסתי ל"ד ושלר .

 כמו בכל פגישה בהתחלה הייתה שתיקה ,

ואז היא התחילה להריץ את השאלות הקבועות :

את חותכת ? פוגעת ? חושבת על המוות ?

מה יכולתי לאמר לה  .

תשמעי , אני כל היום בבית , מול המחשב , חברות שלי לא זוכרות בכלל מי אני , וכל מה שאני עושה זה מנסה לחתוך לעצמי ת'וורידים תוך כדיי הרעבה .

זה עמד לי על קצה הלשון ,

אבל לא , בחרתי בדרך הקבועה , בחרתי להמשיך בהצגה .

"כן , הכל כרגיל , קצת קשה אבל אני לומדת להסתדר עם עצמי " .

 

אחר כך היגיעו השעתיים הריקות בין הפסיכיאטרית לפסיכולוגית ,

אבא שלי רצה ללכת לשתות קפה , אז אני בלית ברירה נסחבתי איתו .

הוא הכרייח אותי להכניס משהו לפה ( הם גילו שאני בצום כבר יומיים ) , ואחרי מסע שיכנועים הסכמתי לאכול איזה סלט ירוק .

היה בו מלא אגוזי מלך , שכמובן לא הסכמתי לאכול ,

ומיד פרץ וויכוח ביני לבינו , על כל השטויות של הקלוריות , שהוא חושב שהוא יודע על זה משהו ,

בקיצור טמבל . ( 150 ק' עד שעה זאת של היום )

 

חזרתי לבית ספר והיה סיור למוזיאון הילדים בחולון ,

היה דווקא בסדר , ניסבל .

אבל להפתעתי אמא שלי החליטה שהיא בבית כשאני חוזרת , אז כמובן שלא יכולתי לחזור הביתה ולאכול ליידה את הארוחת צהריים הקבועה שלי בחודש האחרון שהיא מורכת ממלפון וחצי גמבה . אז נסעתי ישר לחברה .

 

המצאתי לה איזה סיפור על ספגטי בולונז מוצלח שאמא של חברה שלי הכינה , והיא כמובן בלעה את זה בלי מלח .

לא הייה לי איפה להיות אז חזרתי הבייתה , הייתי כבר מורעבת והרגשתי שאני חייבת להכניס משהו , אז שמתי לי קצת שעועית ירוקה  ושתיתי כוס קפה עם 100 מל' חלב 3 אחוז . ( 100 ק' . 250 כולל הבוקר )

 

התפגרתי מול המחשב ובפרו אנה, הרגשתי שאני חייבת לצאת ,

אז יצאתי לסיבוב עם חברה שלי בעיר , וישבנו לאכול פיצה - זאת אומרת אני ישבתי והיא אכלה פיצה .

וכמובן שאני כמו אהבלה ,שמנה מטומטמת , חשבתי לעצמי שלא יקרה כלום אם אני ירשה לעצמי טיפה .

אני מצטערת על כל רגע שהכנסתי כל ביס וביס מהסלט היווני המגעיל הזה .

 

שברתי את השיא שלי .

כבר חודש שלא הכנסתי יותר מ400 קלוריות ביום .

550 . פאקינג 550 חתיכת פרה מטומטמת .

אין יותר דברים כאלה . פשוט אין .

 

חדשות יותר מעולות מהשבירת שיא שלי , זה שזכיתי בתוספת של 40 מ"ג פריזמה ( יופידו )  ממש כיף חיים משוגעים .

כואמממק , אני מרגישה כמה תלותית נהייתה בכדורים המחורבנים האלללה .

 

קקי .

פשוט קקי .

 

 

 

נכתב על ידי , 26/5/2011 21:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 27




1,061
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavid.A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ravid.A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)