לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Sshovalita_bonita

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

2/2016

חלמתי עליך


  

 

חלמתי עליך


זה היה חלום כל כך מוחשי

עם לא הייתי מקיצה מהחלום הייתי חושבת שזה ממש אמיתי

אני זוכרת את המגע של השפתיים שלך מלטפות את שלי

זה היה רק חלום אבל הרגיש לי מציאותי

וכשאמרת לי שהנשיקה הזאת לבדוק עם הרגשות יחזרו כבעבר

ואז התקרבת דמעותיינו זלגו ושטפו את הפנים כמו נהר


מה שיותר מפליא בכל החלום

הוא שהתעוררתי כשבראשי מתנגן השיר שבעבר היה שלנו

וגם בו שנינו היינו שרים זה לזו ובוכים

ותמיד הנשיקה הרכה הייתה מלטפת ומרגיעה

עד הפרידה הסופית שמאז שנים חלפו במהרה

 

 

נכתב על ידי Sshovalita_bonita , 29/2/2016 23:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האהבה הראשונה שלי




האהבה הראשונה שלי


שנים חלפו מאז היינו יחד

שנים חלפו מאז נפרדנו ולא נותרנו כאחד

נהרות זרמו להם בנתיים

חיים שלמים עוברים להם לאט

וכאילו הזמן עצר מלכת

הגעגוע אליך חזר

כשזיכרון בוער של תקופה שלמה דופק בדלת

תקופה שלא תחזור עוד לחיי



אחרי כל מה שעברתי אחריך

אני יודעת שאתה היית האהבה הכי כנה

אתה היית אהבה תמימה נטולת אינטרסים

שאין כמותה ואין דומה לה בעולם

האהבה הראשונה שלי

היית אהבת חיי


כיום אתה שייך לאישה אחרת

ואני שייכת לפינה שלי

המשכנו הלאה לחוד בנתיים

אך משהו בך עוד ממשיך איתי

לך כותבת אהוב יקר

שבעבר היה שלי...

נכתב על ידי Sshovalita_bonita , 29/2/2016 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSshovalita_bonita אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sshovalita_bonita ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)