לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Lover


just like the ocean, always in love with the moon

Avatarכינוי:  Jens

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2019

מיוסרת


למה את מחזיקה כל כך חזק
ממה את כבר חוששת
מי יכנס
יעבור בדלת
יחלוף על פנייך
ואת מהוססת
לא ניגשת
לא חושבת
שזה בטח יהיה הדבר שעליו את חולמת
אולי את יהירה מדי לקלוט
מהירה מכדי לתפוס
את הכל בשתי ידיים
הזדמנויות שטרקת בפניהן את הדלת
ולמה את בכלל מתפללת
אין לך נשמה
בקושי לב
את לא יודעת לראות מעבר
מטשטשת רגשות למטרות הנאה רגעית וחולפת
איך את לא נסחפת
אל תוך לב הים הסוער בך
יורדת אל המצולות
אף אחד לא אמר לך עדיין
מה מחכה לך שם
ואת סומכת על כותרות מפוצצות
וחיוכים מוכרים ועלאק אוהבים
על מי את עובדת
מה כבר צריך לעשות כדי שתסתכלי וגם תראי
את כל הטוב הזה שכמעט ונשפך עלייך
את לא תטבעי בו כבר
עשית מספיק נזק כדי שהוא יחפש מישהו אחר
אולי נעלת את הדלת
בכל ההגנות והחומות שרק אפשר
כדי שאף אחד לא ינסה להתקרב יותר
את נהנית כשהם מרימים ידיים
זה מספק אותך כשהם הולכים ממך
את מתענגת על כל טיפה של דם שנוזלת מהם
כשאת יודעת שאת גרמת להם להאמין
שאת כל מה שהם שונאים למרות שאת לא
את אלופת העולם בערך
בלגרום להם להאמין
שאי אפשר לאהוב אותך
אבל את גם טיפשה כי
השארת כאן פתח מאחור
את לא קולטת
אבל אני עדיין שם
מסתכלת דרכו
מסתכלת דרכך
ורואה אותך האמיתית
המהססת
מתה מפחד
בוכה בלילות
מסתירה את הדמעות בבקרים
הם לא רואים
והם לא עיוורים
אבל קל יותר לקבל את התחפושת המהוללת
של הבחורה המקוללת
הפצועה
המיוסרת
שלא נותנת להם להתקרב
כי היא מאמינה שאי אפשר לאהוב אותה
אבל בפנים היא עוד צועקת
״אל תלכי מכאן, בבקשה תשארי״
אני מצטערת
יפה שלעולם לא תהיה שלי
אני מותשת כל כך, את מבינה ?
זו לא את
זו אני
כבר הבנתי שלא תהיי שלי

 

<<->>

 

המילים האלה נכתבו בלהט הרגע, להט הכעס שבער בי על ההתעלמות שלך ממני, על הדחייה האינסופית שאת לא אשמה בה, רק הוספת את הזרדים שלך למדורה הקיימת בי. אני לא שונאת אותך, אפילו אם כך זה משתמע מהכתוב. אני מפחדת להגדיר את הרגשות שלי כלפייך כי אסור לי לשחק בפצע הזה, אני חייבת להניח לו להיסגר בהקדם, להבדיל מהפציעות הקודמות, הפעם אין לי אופציה לא להחלים. אני במצב לא יציב וסופר רגיש ולא יכולה ליפול עכשיו, פשוט אסור לי. חייבת לסגל יכולת ויסות רגשי. אז תסלחי לי, יפה שכמותך, תסלחי לי שזה מפורסם ביום ההולדת שלך. ככה יצא.
אני לא שונאת אותך, אני לא יודעת מה אני - אותך אבל זה משהו אמיתי וטהור ודי חזק. למעשה אני חושבת שאני קצת נסחפת ברגשות מעורפלים אלייך...
אבל זה לא המקום ולא הזמן עכשיו, זה היום שלך. היום המיוחד שלך. האביב שלך. ואני מקווה שיש לך את החגיגה הכי טובה שאפשר לבקש ומעבר.
כי מגיע לך רק לחייך את החצי חיוך הכי יפה שראיתי בחיים שלי (זו הפעם הראשונה שראיתי איזשהו חיוך שלך ואני פשוט מוקסמת). יש לך לב מזהב, אני יודעת את זה. את פשוט במגננות, את פשוט נזהרת ונשמרת. את פשוט מפחדת לסכן את הלב הזה שלך. הלוואי שתחייכי יותר, הלוואי שתאהבי יותר והלוואי שתסכימי לקבל גם אהבה בחזרה.
יום הולדת שמח, יפה שלי, שלא תהיה שלי לעולם. 

 

נכתב על ידי Jens , 5/4/2019 13:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJens אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jens ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)