לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It is all in the HEAD


Think positive and never give up

Avatarכינוי:  *Grace*

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

גם לי נמאס


היי בנות זו הפעם הראשונה שלי שאני פותחת בלוג. אני מבקרת בבלוגים שלכן כבר כמה חודשים ותמיד קראתי את מה שכתבן וזה חיזק אותי. רזיתי בחודשיים 10 קילו והעליתי 8 קילו בחודש. אתן חיזקתו אותי בתקופה שרזיתי. אהבתי לקרוא את מה שכתבתן והבנתי שאני לא לבד. מאז שהפסקתי לקרוא כאן העליתי במשקל לכן החלטתי היום שאני פותחת בלוג בשביל לשתף אתכן בחיי ואני מאוד אשמח אם תגיבו ותחזקו אותי (מבטיחה שאני אעשה אותו דבר).
אז ככה קצת על עצמי:
אני בת 21 גרה בתל אביב מטר 60 ושוקלת 58 נכון להיום.
את ההפרעות אכילה שלי פיתחתי ב3 שנים האחרונות. תמיד הייתי רזה בחטיבה ובתיכון. אחרי שהתגייסתי לצבא רזיתי עוד והגעתי למשקל של 46 קילו אבל אחריזה התחלתי לעלות במשקל ומאז אני בדיאטות בלי סוף. משמינה מרזה מרזה משמינה. המחלה שלי זה נשנושים ובעיקר מתוקים.
הגעתי למצב ששום בגד לא עולה עלי ועשיתי חושבים עם עצמי והיו לי 2 אפשרויות או לקנות בגדים חדשים או לנסות לרזות וללכת עם זה עד הסוף. בחרתי בלרזות וכמו שקוראים לבלוג שלי זה הכל בראש. הצבתי לעצמי מטרה ואני מקווה שהפעם אני לא אשבר.
אז תאחלו לי בהצלחה כי היום זה מתחיל!!
תודה לכן ושיהיה שבוע טוב =]

יום ראשון 26/12
נס קפה (עם כפית סוכר וחלב סויה)- 72
נכתב על ידי *Grace* , 26/12/2010 10:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Grace* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Grace* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)