לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its my life ( :


" החיים ביידים שלך אתה מחליט מה לעשות איתם "

Avatarכינוי:  המגירה שלי

בת: 25

Skype:  המגירה שלי 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2011

פוסט ענק כל הדברים שתרצו ( :


 היי כולם
שמעו כל מה שאתם רוצים בפוסט הבא שלי
תכתבו כאן ( :
תודה ואוהבת שי 
נכתב על ידי המגירה שלי , 3/1/2011 21:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים חלומות מתגשמים


לפעמים חלומות מתגשמים

"לפעמים חלומות מתגשמים לפעמים
שהלב עוד תמים לפעמים בליל קיץ חמים
לפעמים חלומות מתגשמים"
הפנטזיות שלי שהם התגשמו ...
אני ירצה אני יצליח
13 משאלות כי ב2011 אני יהיה בת 13


1. לאהוב באמת
2. לקבל פלא חדש
3. להיות מסודרת
4. להיות אופטימית
5. להצליח בחלומות שלי
6. לא לקלל
7 . להתייחס בכבוד לאנשים
8. לחזור לילדה השקטה שבי
9. לכבד
10.לשמוח תמיד
11.לא לבכות יותר
12.להצליח בלימודים
13.לחסוך כסף .


בהצלחה לי 3>
אני מתחילה לתת אמון בעצמי מה רע ??
אוהבת ( :
נתראה בפוסט הבא
נכתב על ידי המגירה שלי , 3/1/2011 19:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמגירה שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המגירה שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)