לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Raise your Glass



Avatarכינוי:  Nitz (:

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

חוויה במקלחת


 

 I have seen peace. I have seen pain '
Resting on the shoulders of your name
?Do you see the truth through all their lies
?Do you see the world through troubled eyes
And if you want to talk about it anymore
Lie here on the floor and cry on my shoulder
I'm a friend
 ' !And cry on my shoulders IM A FREIRND
JAMES BLUNT -  cry
תחושה של רייקנות עוברת עלי בזמן האחרון , אין לזה ממש הסבר הגיוני 
זאת אומרת יש ... ברור שיש , תמיד יש ! 
אבל אני לא מוצאת את הסיבה , אני מרגישה מבולבלת , ממורמרת :\
התחלתי ת'שבוע דווקא מהזה בסבבה :) לא התלוננתי יותר מדי מה שאני בד'א עושה בימי ראשון BOOHOO ! 
אבל היה שבוע סבבה לגמרי באמת , סוףסוף מריחים את החורף , את הקור המקפיא שחודר לעצמות , את האוויר הקר שמגיע לאף ויוצא דרך הפה בתחפושת של עננים , את הריח של הגשם את הרטיבות 
אין על החורף . 
ותותים , אחחחח תותים
זאת הסיבה לקיומי נשבעת ! .
בקיצור קבלו תמונה שמסבירה הכל , עפתי למיטה ! עם השוקו שלי ! 
לילהטוב לכולם , ושבוע טוב :) 


 

נכתב על ידי Nitz (: , 15/1/2011 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודה



I just can't believe that it's over '
We were chilling out on the sofa
Digging how the guitar goes
In a song that no one knows
? Did you lick that line yourself
 ? Or did the voodoo magic help
 ? Does everyone have a different take
? Do you seem real but I seem fake
 ' ? Does everyone get hypnotized by your fire
~
James blunt - So long Jimmy
סופש ברגווווווע מתקרב , מריחים את השישי . 
הולך להיות לילה בלתי נשכח (;
אתמול עבדתי פעם ראשונה בחיי , כאילו לא פעם ראשונה  כן ? 
פעם ראשונה בקניון במקום מקצועי, עד עכשיו עבדתי בתוך בייביסיטר או ... בייביסטר 
הגעתי לקניון כולי ריגושים , מה אני מגלה ? שאני צריכה לשמור על ילדים קטנים בג'ימבורי DEAR GOD
לשבת 7 שעות בחוסר מעש מוחלט לשגיח על ילדיםשלא יאכלו אחד את השני , להריח את הריח של הזיע המטורפת והקקי מהחיתולים .
אבל זה לא הקטע פה , הקטע שאחרי 5 שעות של שיעמום היסטרי וחפירות לאנשים מסכנים בפלאפון . 
חברה שלי באה לארח לי חברה 
כמובן ששמחתי ! ת'אמת אפעם לא שמחתי שראיתי אותה כ'כ כאם חושבים עם חושבים על זה טוב 
ישבנו השגחנו דיברנו צחקנו , 
אחרי זה האחראית באה והביאה לנו פלאיירים של אותו מקום / יריד שפתחו כאן GREAAAAAAAT ! 
סוף סוף להסתובב קצת , השארתי את חברתי שם , או יותר נכון ... תקעתי אותה שם והלכתי לחלק פלאיירים 
שמעו אנשים ? 
זה קשה ! 
כמה פלצנים מגעילים ייש בעולם הזה זה פשוט לא יתואר ! : | 
" לא תודה " 
" לא " 
או שיש תאלה שמעיפים אותי ולא אומרים כלום WTH ?! 
חילקתי את כל הפלאיירים וחזרתי ב8 חברה שלי הלכה , ובאה אלי מפקחת של הקניון ומתחילה לצעוק עלי , 
להגיד לי שאנלא אחראית שאני לא צריכה לעבוד במקום מכובד כזה ובלהבלהבלה 
דבר ראשון - 
אחראית ?! אני יושבת פה כמו פוץ משגיחה על ילדים שרק בועטים בי כל היום , ילדים קטנים מקיאים עלי ומחרבנים על המשחקים .
ואני לא אחראית ?!?!?!?!?!?! רציתי לחנוק אותה באותו רגע . 
לא , אבל השוס של כל היום הזה אתמול ? 
היה שקיבלתי 70 שקל על 7 שעות , אני רק נזכרת בזה אני מקבלת עצבים פחות מ10 שקל לשעה ?! 
השבוע הכי מגעיל שהיה לי בחיים באמת !
ועכשיו ישלי להתכונן למבחן בהסטוריה . 

מאתמול , אחחח גשם 

נכתב על ידי Nitz (: , 6/1/2011 14:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

89
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNitz (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nitz (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)