לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


...Welcome

Avatarכינוי:  Light_Keeper

בן: 37

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2021

משבר גיל 35?


חג שמח לכולם!


 


אני מתקרב לגיל 35, מרגיש כמו סוג של צומת דרכים כזאת בחיים. בתקופה האחרונה אני מרגיש לא משהו. 


 


בריאותית - למרות שאני עושה ספורט ובכושר טוב, גילו לי קצת כולסטרול ויש עוד איזו בעיה שאני עובר בגינה הרבה בדיקות. עברתי לתזונה מאוד נקייה, בקושי מזמין אוכל בחוץ ורזיתי כבר 4 ק"ג בחודש האחרון. 


קריירה - אני נמצא בתפקיד וחברה מצויינת, אבל מרגיש שהגעתי לסוג של שיא ואני לא ממש רואה לאן אני מתקדם מכאן. 


זוגיות - אין כבר המון שנים. 


 


החיים שלי קצת נעצרו בגלל הנושא הבריאותי וזה גרם לי להרהר הרבה על המשך החיים. 


איפה אני רוצה לחיות? לעזוב את תל אביב לצפון, להגר לחו"ל (יש לי אזרחות אירופאית). 


האם אני רואה את עצמי בתפקיד הזה בשנים הבאות? ואם לא, האם אני מסוגל בגיל שלי להתחיל שוב מאפס בתפקיד אחר? 


אולי אני צריך תחביבים חדשים?


אולי אני צריך למצוא זוגיות, למרות שאין לי שמץ מאיפה להתחיל (אין לי מעגל חברתי והאפליקציות לא עובדות לי). 


 


זה קצת מרגיש כמו סוג של משבר אמצע החיים. 


 


מקווה לימים שמחים יותר. 


חג שמח!


 






נכתב על ידי Light_Keeper , 20/9/2021 17:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




27,647
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLight_Keeper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Light_Keeper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)