לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


...Welcome

Avatarכינוי:  Light_Keeper

בן: 37

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2021

חופש זה דבר חשוב....


סבלתי מבעיה בריאותית במשך חודשיים וחצי. 

פעמיים הייתי במיון.

הסתובבתי בין רופאים. 

לא באמת הצליחו לאבחן אצלי משהו. 

 

ואז טסתי לחו"ל לשבועיים. 

מאוד חששתי לצאת ככה לחופש כשיש לי בעיה בריאותית. מה אם יקרה לי משהו כשאני שם? 

 

הגעתי לניו יורק, גמור עם כאב ראש, אחרי טיסה ארוכה ולילה לפני ללא שינה

לבסוף הגעתי למלון, הנחתי את הדברים, התקלחתי ויצאתי לסיבוב ראשון בעיר. 

במהלך הסיבוב הזה שכחתי מהכאבים והם לא חזרו במשך השבועיים שלי שם.... 

 

המסקנה שלי שזה שילוב של בעיה פסיכוסומטית ומשהו אורתופדי שמחמיר בעבודה. 

ובכל זאת עדיין קשה להאמין איך מהשניה שהתחלתי את החופשה הכל ככה נעלם כמו תרופת פלא. 

 

זה גורם לי קצת לחשוב על החיים האישיים שלי, העבודה, הנושא החברתי. 

אולי הדברים האלה בסוף משפיעים. 

 

ובכל אופן, אל תחכו שלוש שנים לצאת לחופש כמו שאני עשיתי! (:

 

שבת שלום. 

 

 

 

נכתב על ידי Light_Keeper , 29/10/2021 23:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,648
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLight_Keeper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Light_Keeper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)