לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

some blog



Avatarכינוי:  ליידי פינחס

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

אים הפייסבוק היה כמו ישראבלוג?


לפני כמה ימים שאלו אותי דבר כזה: "אים הפייסבוק היה כמו ישראבלוג?" חשבתי על זה שנייה והבנתי ש...זה רעיון מגניב לעשות על זה פוסט D:

 

אז קבלו את זה:

 

אם הפייסבוק היה כמו ישראבלוג-

 

טופס הרשמה לפייס-

 

~עונה על שאלות....~

 

שם:עדי

 

אחרי שניה-אנחנו מצטערים שם זה כבר תפוס

 

אחרי 100 נסיונות-

 

שם:עדי12455587747733

 

~נכנס~

 

~~~~

 

צאט-

 

דוגמא-איזה פרופיל יפה, את מוזמנת לשלי :)

דוגמא 2-בואו להשתתף בהגרלה שלי עם פרס שווה במיוחד-לייק על כל סטטוס ~אוווווווו~

 

~~~~

 

נאצות-

 

דוגמא-איכס איזה פרופיל גרוע

דוגמא 2-איזה סטטוס מפגר! (סטטוס על תנו לחיות לחיות)

דוגמא 3-חחחחחח איזה עלובה יש לך רק 500 חברים?! לי יש 370

חחחחחחחח

 

~~~~

 

כאן עמדתי להגיד שיהיה מלא משתמשים של מכירות פימו בפייס אבל כבר יש....

 

~~~~

 

סטטוסים-

 

היי אנשים אז היום יהיה מדריך לאיך לקבל לייקים מפימו ואז אספר לכם על היום שלי D:

............~מדריך, דיבור~.........

 

אז זהו להיום מקווה שנהנתם ותודה שנכנסתם לפרופיל שלי :)

בבקשה תגיבו!!!!!!!!!!!!! (ותעשו לייק ומנוי אה וכן תשאירו תגובה D:)

 

~~~~

 

אם לא יהיה 15 לייקים ו-30 תגובות לא יהיה מדריך לכדור באולינג מפימו!

 

~~~~

 

עיצוב-

 

איך העיצוב החדש?! שיניתי מכחול לאדום דם אבל אז הבנתי שירוק קיא יותר יפה D:

 

~~~~

 

סטטיסטיקות- "20 אנשים שאני לא מכירה נכנסו לי לפרופיל D: יאי" (אהה רגע שכחתי זה נמצא גם בפייס הרגיל 0-0)

 

~~~~

 

ואתם שואלים איך יהיה השאלון השבועי? בדיוק כמו הסקרים בפייסבוק-

 

שאלון השבועי-להחליף את הראשית או להוריד?

1)להשאיר

2)להוריד

3)הוסף אפשרות נוספת-למי אכפת את מכוערת בכל מצב! 

 

~~~~

 

זה כל מה שהצלחתי למצוא אם יש לכם עד משהוא להוסיף אז רשמו בתגובות :)

 

~לא לקחת ברצינות הכל הצחוק~

נכתב על ידי ליידי פינחס , 12/5/2011 15:36  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,962
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליידי פינחס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליידי פינחס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)