לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Big Girls Dont Cry



Avatarכינוי: 

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

חודש חדש ברגל ימין (:


אז פתחנו את החודש עם ימולדת 17 לג'סטין ביבר , חחחחחחחחח כמה שזה נשמע מטורף חגגנו לו (?) הכרחנו את כולם לבוא עם סגול וזה . היה טוב . אני אוהבת ימי שלישי , הם אחלה.

יום רביעי הארור היה פחות ארור - לא היה כזה נורא , עבר מהר , בכל זאת 5 שעות מחנכת זה סיוט,השבוע דניאלה לא באה שלישי רביעי ובשני היא לא באה בכלל כי זה היום החופשי שלה , מחר כל היום מקצועיים .

חמישי היה נחמד , הייתי במועדון עם טל המד''בית ומור - הסתובבנו בכל היישוב ותלינו שלטים על המסיבת פורים עוד שבוועים , היינו במועדון של י-י''ב והיה נחמד , אח''כ הלכתי לישון אצל מור ראינו סרט וחרפנו .  ד''א אני מתחפשת לסנטה קלאוס,כאילו גברת סנטה . תחפושת ממש יפה .

בשישי הייתי בבית ובערב נסענו לסבתא

בשבת הייתה לזיו ( אחי הקטן בן 7 ) תחרות ג'ודו ,ישבתי שם וואחד 5 שעות ועודדתי אותו . הצ'וצ'י שלי זכה מקום שני . כולם גאים בו , בצדק .

היום דיברתי עם נדב וסגרנו דייט כפול לחמישי

חחחח אני ואייר ( זה שאני אוהבת והוא אוהב אותי אבל .. טוב לא משנה )

ונדב ומור .. אני כלכך מחכה ליום חמישי . דייט כפול והוא גם די פעם ראשונה שנהיה ביחד לבדדד , אז אני מרוגשת , הלוואי ונהיה ביחד !♥

 

יאללה שהשבוע יעבור מהרררררררררררררררררררררררררררררררררר

נכתב על ידי , 6/3/2011 17:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמיתע,ככה כולם קוראים לי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמיתע,ככה כולם קוראים לי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)