לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

חסרת בושה


בחודש האחרון הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל. הילדים שלי, כך מתברר, הפכו להיות האטרקציה האיזורית.


על הצד השני של הקו נמצא הדרדק התורן שרוצה לבוא לבקר. האמא עומדת במרחק סביר מהגמגמן הקטן, בכדי שבשניה שאני אגיד כן, היא תוכל לחטוף את הקו ולסגור את הפרטים. הסיבה לפופלאריות הפתאומית הזו, ששני הגדולים שלי זוכים לה, היא לא האישיות הכובשת שלהם ולא חוש ההומור יוצא הדופן אלא המתקן המתנפח שקנינו בכדי לרכך את הנחיתה במקום החדש ועכשיו יצא מהמחסן לכבוד הקיץ. נכון, יש גם טרקטורון של סבא שעומד בחצר, יש גם אחלה מתחם כדורגל וסל, אמיתי, מברזל. אבל הסיבה האמיתית היא שהילדים (וההורים) רוצים ג'ימבורי חינמי עם כיבוד חופשי.


אני הפסקתי לענות לטלפון בשעות מסויימות. ממילא יש שם זבי חוטם שכל מה שנפשם חפצה בו זה את מי מילדי שיעניק להם כרטיס כניסה יומי למתקן בחצר. הם כבר יודעים מתי אני עובדת, יודעים מתי יש חוגים ויודעים באיזו שעה להתקשר בכדי להקדים את האחרים.


יש מהם שהם חברים טובים, הם מזמינים ומוזמנים, ואין לי בעיה עם העובדה שהמקפצה בחוץ הופכת את החצר שלנו לקצת יותר אטרקטיבית. אבל יש בינהם כאלה שהפכו את הבית שלי לסוג של צהרון מאוחר לטיפול בילדים. 


כשהם מתקשרים, בפעם השמינית השבוע, ושואלים את הילדים הנלהבים שלי אם אפשר לבוא אליהם שוב, ושוב, ושוב, אני, שכבר נמאס לי להיות השמרטף החינמי שלהם, מתחילה למצוא תירוצים יצירתיים מתחת לאדמה כמו אנחנו הולכים לסבתא היום (היא גרה בדירה למעלה ואנחנו נקפוץ לשם תיכף להביא את הדואר. אני לא שקרנית) או שאנחנו חייבים היום ללכת לקניות (במכולת, שני רחובות מכאן, מי רוצה ארטיק?? ) שיספקו גם את הילדים שלי, שאוהבים שאוהבים אותם, וגם את ההורה שמאזין לילד שלו מזמין מזמין את עצמו לביתי הקט.


ההורים של המזמינים הסדרתיים האלה, לא מכירים אותי, ולא יודעים עלי או על הילדים שלי שום דבר, אין להם מושג אם הילדים שלי מקסימים או חסרי חינוך. אין להם מושג אם אני אם אוהבת או מתעללת בהם בסתר. הם מעולם לא טרחו לדבר איתי או לרדת מהרכב כשהם הורידו את הדבר הכי יקר להם אצלי בבית. כשהם מגיעים לאסוף אותם הם צופרים מהכביש או מתקשרים בכדי שאשלח אותם החוצה. 


אני, שמנסה להתאים את עצמי לזן האמהות והילדים שיש כאן באיזור, מנסה מידי פעם להתגבר על הבושה שאוחזת בי ומלמדת את הילדים שלי להתקשר ולהזמין את עצמם לבתי החברים שלהם. ולמרות שאני מכירה את האמהות, ולמרות שאני יודעת בדיוק מי הילדים, עדיין אני מרגישה קצת חסרת בושה כשאני אומרת להם היום אי אפשר להזמין, אבל אתם יכולים ללכת....


אז היום תקראו לזה איסוף חובות, או ערבות הדדית, או כל שם שלא מתאים לעובדה שאישרתי להם היום להזמין את עצמם לאלה שהיו פה ביום שישי ואתמול. הם חברים, וזה לא אני עשיתי, זה שני זבי החוטם הפרטיים שלי, אני רק האזנתי במרחק סביר וחטפתי את הטלפון בזמן בכדי לסגור את הפרטים...

נכתב על ידי imuvtelet , 21/5/2012 18:49   בקטגוריות גן החיות הפרטי שלי, ילדים זה לא משחק ילדים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)