לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

שקט ועשרים


שקט ועשרים זו השעה שבה אני לא צריכה להיות נחמדה, הכל כבוי ואני לא זמינה. לא מעניין אותי אם יש כלים בכיור או שהבית מבולגן . לא אם האוטו ילך למוסך ולא אם צריך לקום מחר מוקדם.


כי יש דברים מאוד ברורים שעושים בשקט ועשרים. אפשר לבהות במסך מרצד, אפשר להפיל עפעפיים מול ספר. אפשר גם להכנס לאמבטיה עם אדים ולשבת שם עד שהעור מתקמט וזקן. אפשר גם להביא את השמיכה לסלון ולקחת משהו משמין בשקית מהארון. אפשר לשבת עם הגביע של הגלידה ולא לשים לב כמה נשאר וכמה היה. אפשר להתמכר לשקט בלי טיפה של יסורי מצפון, כי אפילו הם הלכו לישון.


שקט ועשרים זו שעה שבה לא חושבים על ילדים ולא על הפרשי שעות. אין בה מטלות של עבודה ולא מיילים שמחכים לתשובה. מה שהיה דחוף כבר נעשה, מה שלא, יחכה לפחות עוד שעה. אין עוד שעה כזו במהלך היממה, אפילו הכלבה יודעת שעכשיו דממה.


אז אני מתמכרת. לצליל של תקתוקי אותיות במקלדת, לכלבה שמתוך שינה מלקקת, לקולות נשימה של שלושה אהובים ולגוף שלי שחוזר לחיים.


שעה מעכשיו הכל ישוב להציק והמתח יחזור להיות כל כך נוכח ומעיק. אבל עד אז, תנו לי לנשום, כי זו השעה הכי טובה של היום.


 

נכתב על ידי imuvtelet , 23/5/2012 20:33   בקטגוריות אופטימיות קוסמית, ככה אני  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)