לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

מותר לי


מותר לי גם לפחד וגם להיות אמיצה, ומותר לי להסביר לילדים שהכל יהיה בסדר גם אם אני לא בטוחה, מותר לי לחשוב שתושבי הדרום חייבים לקבל פתרון למצב הזה שהם חיים בו ולקוות בכל מאודי שהצבא לא שכח את הבחור אלא שהם עשו שם ישיבה והחליטו שאת שלו הוא כבר עשה, מותר לי לרצות שכל מי שיורה טילים לעבר אוכלוסיה אזרחית במשך שנים ישלם את המחיר ועדיין לקוות שאף חף מפשע לא יפגע. מותר לי לקוות שיום אחד יהיה פה טוב יותר גם אם אני לא באמת יודעת אם יש אם הם מבינים משהו חוץ מכוח. מותר לי לרצות שהחיילים שלנו יחזרו הביתה בלי שכף רגלם דרכה ברצועת חוף מקוללת ומלאת דם  אבל יפייפיה ולקוות שבכל זאת יש סיכוי שהמציאות הנוראית הזו השתנתה. מותר לי לא לדעת מי צודק בכל הסיפור הזה, הימין או השמאל, אבל לדעת בוודאות שמי שבטוח צודק לא הולך מחר לבית הספר ולעבודה. מותר לי לחשוב שמצבם של תושבי הדרום לא השתפר בשבוע הזה של המבצע אבל לשמוח שעכשיו, כשחמאס עברו עוד כמה קווים אדומים כולם פתאום שומעים את הצעקה... מותר לי להגיד שיש פה יותר מידי דברים שאני לא יודעת אבל שנראה לי שזה שאנחנו מפחדים על חיים של חיילים זה לא דבר רע.



ומותר לי לקוות שמחר לא תהיה פה אזעקה.



מותר לי לא לדעת ומותר לי לא להיות בטוחה ומותר לי שתהיה לי האפשרות להגיד מה שאני רוצה. השנאה הזו נגד כל מי שמעז, לשניה, להגיד משהו שהוא לא "החמאס בן זונה" גורמת לי לחשוב שכל העם שלנו לגמרי מאוחד, מה שמאחד אותו זה שנאה.



אז אני כאן, אמנם באנונימיות כמעט מוחלטת, אבל בכל זאת אומרת קבל עם ועדה, אני לא בעד המשך לחימה ולא בעד מלחמה, אני בעד שקט לתושבי הדרום ולא בעד הרוגים בשום צד של הגדה. תינוקות בעיני לא עשו שום דבר רע ולא משנה מי ההורים שלהם ומי גר להם מעל הדירה, ובאופן כללי אני מקווה שיום אחד יגלו שיש עם מי לדבר שהיה פשוט צריך למצוא על מה. 

נכתב על ידי imuvtelet , 20/11/2012 22:31   בקטגוריות פסימיות מצויה, ככה אני  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)