לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

רשימות לשעת חירום


לפעמים, כשאני רוצה לעזור, למישהו אחר, או לעצמי, ואני לא יכולה, אני יושבת ועושה לי בראש רשימה. רשימה אופטימית כזו. של דברים טובים, שקל לפספס כי הם מונחים לנו כל הזמן מול העיניים. רשימה כזו שיש הרבה מילים לתאר אותה אבל הכי נכון זה בעצם לתת לה כותרת פשוטה: דברים שצריך להגיד עליהם תודה.

על שפתאום השמש מתחילה לצוץ, ואפשר להוריד קצת שכבות ולנשום.

על שבימים כאלה יש אופניים גירים צבעוניים ומדרכות רחבות. לפעמים זה כל מה שצריך.

על שלושה ילדים שכשהם צריכים לשירותים הם קודם כל רצים לחדר לקחת ספר. 

על ילדה בת שלוש וחצי עם טעם מוזיקלי משובח והערצה אמיתית לאסף אבידן.

על ילד אחד, בכיתה א, בבית ספר חדש עם שפה אחרת, שמתרגש מלעמוד מול בית הספר בטקס ולקרוא את השיר. הוא מסוגל להרבה יותר ממה שאני בגילו הייתי יכולה.

על ילד אחד, שהוא אח. שיותר משהו כל דבר אחר הוא אח גדול. והוא אוהב את זה. ומעריך את זה.

ועל זה שהם יודעים את זה. ומעריכים את זה. ועל זה שהם מעריצים אותו. 

על משפחה. ועל בית. שתמיד עושים את הכל קל יותר. אפילו כשקר בחוץ. אפילו כשמנוכר. 

על שלמרות שיש רגעים שאתה לא כל כך בטוח ואפילו קשה, וזה בכלל לא מה שחתמת עליו,

ובכל זאת אתה חוזר הביתה ואתה באמת מרגיש בבית.

ועליך.

 

 

 

נכתב על ידי imuvtelet , 3/5/2014 16:16   בקטגוריות אופטימיות קוסמית  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)