לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הכל זה לטובה, גם אם זה נראה עכשיו אחרת, תהיה לך אהבה..ה-ר-ב-ה יותר גדולה.."



Avatarכינוי:  just me.

בת: 32

ICQ: 264652961 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

"לא לא לא, זה בכלל לא הזמן שלו..."


אני חייבת להגיד שלשם שינוי, וכן, מי שמכיר אותי יתפלא מזה

אני שלמה עם עצמי, עם ההחלטות שלי ועם הצעדים שאני עושה.

 

לא מתחרטת על כלום, ואפילו שמחה.

אני חושבת

לא לא

סליחה, אני בטוחה

שמגיע לי הרבה יותר טוב מזה

 

ולא משנה מה עוד קרה השבוע, ולאיזה דכאון נכנסתי

תהיו בטוחים-שניכם

שלאף רגע זה לא קשור אליכם.

 

משניכם התנתקתי וטוב שכך

טוב לי ככה

 

"בשביל מה יש חברים"..

האמנתי למשפט הזה פעם

 

אבל לא אכפת לי. באמת שלא.

היו לי חודשיים יפים וטובים. ונגמר.

ממשיכים הלאה לא?(:

 

 

מעבר לזה..

יש לי שיר להעלות לפה. שפשוט יסכם את מה שאני מרגישה..ביומיים האחרונים.

לילה טוב.

 

"פרחים נופלים עליך מגבוה
דמעות עגולות מתגלגלות עד אליך
האדמה פתחה את פיה לכבודך
זו אחותך שם מעליך צועקת ובוכה...

לא לא לא תחזירו לי אותו
לא לא לא זה בכלל לא הזמן שלו

הרפה מעינך עוז, שכב במנוחה
חושך בחוץ עכשיו ואמא עוד פה איתך
לא מסוגלת לקום לעזוב אותך לבדך
נשארת שוכבת מבקשת עם הפנים לאדמה...

לא לא לא תחזירו לי אותו...
לא לא לא זה בכלל לא הזמן שלו

חיוך שלך עולה בי כמו שקיעה.
יפה יפה ונעלמת בחשיכה...
מקצה עולם אקרא לך איך לא תשמע
עם שופר שחור אמשח בעוז
שכל כוכב ידע...

בסתר כנפיו אתה נמצא עכשיו לעולמים
המלאך שנגע בך ממנו אנו מבקשים


לא לא לא תחזיר לנו אותו
לא לא לא זה בכלל לא הזמן של עוז."

נכתב על ידי just me. , 22/8/2009 02:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום חדש-נפלא (:


טוב, אז כמו שנראה הבלוג שומם ואין מודעות אליו..

אבל אני פה(: וזה מה שחשוב

 

בכל אופן, חודש הבא שנה בול לפוסט האחרון, אז נשבור תקרח ^^

 

וחודש הבא שנה לרישיון (:

 

עוד שלושה חודשים לצבא..

עוד שבוע להתחלה שלי בתור מנהלת

 

מה עוד..?זהו

 

הגעתי אתמול למצב של שבירה נוספת.

חשבתי שהכל יפה ונקי לשם שינוי, שאולי פעם ראשונה אחרי כלללכך הרבה זמן משהו טוב הגיע

משהו שסופסוף יהיה ארוך ואמיתי

ששום דבר בעולם לא יצליח להפריד

שאף דבר בעולם לא יצליח להרוס

אבל שוב, כרגיל-טעיתי.

 

אז פשוט החלטתי, אחרי הלילה הארוך והמעיק הזה

לא עוד.

אין סיכוי בעולם שיהיה עוד מישהו כזה

אין מצב שאחד אחרי השני כל אחד בדרכו שלו ימצא את הדרך לגרום לי להרגיש ככה

אז שיהיה לכם בהצלחה, אם אתם באמת רוצים זה את זו, או אם זה סתם בשביל לפגוע בי.

ותאמת, הצלחתם. הצלחתם לפגוע, והצלחתם לגרום לי להרגיש הכי רע שיש.

אבל זה יעבור. וזה לא יקרה שוב.

הרי, מה שצריך לקרות קורה.

ואולי זאת הייתה נפילה קטנה לפני עליה גדולה. אז אני מוכנה ללכת על זה..

בשביל שאני יעמוד אחרי זה, ויהיה לי טוב.

 

וזה יגיע, אל תדאגו. איתכם או בלעדיכם.

ומעכשיו, שיהיה לי מה להגיד אני יגיד.

כנראה שלשתוק ולהגיד שזה יעבור, ולחשוב על הצד השני ולא עלי זאת טעות.

אז אפסיק לעשות את זה..

וכשיגיע מישהו חדש, הוא יכיר עדי אחרת.

עדי שלשם שינוי שלמה עם עצמה, ועם הביטחון שלה.

 

 

ואם היה לי כח, הייתי ממשיכה לספר עד כמה לא היה במקום הלילה האחרון. אבל עזבו אתכם שטויות

"כי בחיים הכל עובר,מטעויות למד והשתפר, מה שקולך הפנימי אומר-זאת האמת שלך."

 

אז שיהיה יום נעים, וסגירה מהנה עם אנתי :|

 

להת'(:

עדי.

 

 

 

 

"לפעמים אני צריכה משהו שרק אתה יכול להעניק לי-את היעדרותך."

 

 

 

 

נכתב על ידי just me. , 15/8/2009 15:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הייטקיסט מתחיל ב-22/8/2009 01:55
 





5,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust me. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just me. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)