לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

הגמר !


1004509776cd197c76_large
הנה הגיעה לו הגמר ! וואו איזה עונה הייתה לנו !
ממש חבל לי שטל פרשה וששירי לא הגישה אבל נו טוב..
אני רק רוצה להגיד שאני לא הולכת לחפור בתוצאות ואני לא מפרטת יותר מידי .

תוצאות

מיכל
מאוד אהבתי את הסטים שלך ! כולם קיבלו ציון מלא..
אבל הסטים האחרים ממש לא דומים לטעם של הבנות, סידרת
אותם בצורה שממש לא מזכירה אותם וגם הבגדים לא ..

ליאל
עמדת במשימה יפה מאוד !! סידרת את הסטים שלפי הטעם של הבנות
האחרות ממש טוב ובדיוק כמו שהם מסדרות אבל הבגדים לא ממש מתאימים להם..
את הסטים שלך פחות אהבתי, אבל הכל עניין של טעם לא ?

זוכות

וואו ממש קשה לי לבחור זוכה !
אבל צריך לבחור רק אחת נכון ?
אז הזוכה היא ..
מיכל !!
כל הכבוד !!חיבוק של הסוררת

וגם כל הכבוד לך ליאל !! אם היה אפשר הייתי נותנת לשתיכם ביחד את המקום הראשון !!

אני לא עושה עוד עונה, וכנראה שזה יהיה סופו של הבלוג...
רומי 
      
נכתב על ידי , 6/5/2011 17:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Polyvore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Polyvore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)