לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm no Superman


So you like bad girls huh? Well then you'll love me because i'm bad a everything e

Avatarכינוי:  sap sap

בת: 30

ICQ: 379517517 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

חיים שלי קטן


אני לא מאמינה שעוד אתר הולך פשוט להיסגר ולקחת איתו את כל ההשקעה והזיכרונות והרגעים שלנו 

בדיוק כמו שטיפו עשה לפני בערך שלוש שנים 

אני עדין לא יודעת מה לעשות לגבי זה 

 

בכל מקרה ערן 

כשקלחתי מנות והגעתי לחדר אוכל הוא בדיוק פינה את עצמו אז יצאתי בשתי שניות לפניו והחלטתי להתקדם למדרגות ולפגוש אותו שם למרות החשכה הוא קלט אותי ומאחורי שמעתי את הקול המתוק שלו "ספיר" קורא לי ומתקדם אל הכיוון שלי 

זאת בערך השיחה לא בדיוק אחד לאחד אבל מאד קרוב

"מה שלומך ערן?" 

"בסדר"

"גם אני בסדר, איך היה אתמול הופעת ההתרמה?, נהנת"

"כן היה כיף"

"אני שמחה" 

"ראיתי אותך אתמול בהתרמה"

(לא הייתי אז אני לא בטוחה אם הוא התכוון שחיכיתי איתם לאוטובוס או שהוא דימין  וחשב עלי (חיים שלי קטן) או שהוא חירטט כי לא היה לו מה לומר)
"באמת? אני לא ראיתי אותך כי היה מלא אנשים שם" (זרמתי איתו יכול להיות שהוא התכוון לחלק עם האוטובוס או שהוא חשב עלי)

"כן" הוא השיב

ואז לא רציתי להכביד עליו יותר מידי בדיבורים כי גם ככה קשה לו מבחינתו השיחה הזאת מעל ומעבר למצופה (אתמול אמרתי לו שיקח שוקו והוא אמר לי את נחמדה ואמרתי לו גם אתה ) באמת שהוא בחור שלא מדבר ואיתי איכשהו הוא מדבר מלא (יחסית אליו) אני מדובבת אותו יחסית לפעמים

 

ואז הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא כי הוא תכף ילך לדרכו אז לקחתי את השקית של הסופרפארם בתוכה הקופסא מלאה כל טוב שהכנתי לו שי לחג (וקישתטי אותה כמו הקבצה ב באומנות) ואמרתי לו "ערן זה בשבילך לחג" הוא אמר תודה והתקרב אלי אז שמתי עליו יד ולקחתי אותו לחצי חיבוק סוףסוף (מהצד)

ראיתי שעם הראש הוא מנסה להתקרב אלי וכנראה פירשתי את זה לא נכון או שדווקא כן אז קירבתי אליו את הראש והוא נתן לי נשיקה גדולה קרירה ורטובה על הלחי איבדתי באותו הרגע כל משקל סגולי שהיה לי ממש הרגשתי שאני יכולה להשכין שלום עולמי 

הינו ככה כמה שניות שיחררתי את החצי חיבוק הוא הפטיר תודה אני בבקשה והוא הלך 

 

 

חיים שלי קטן יפה חכם נחמד חמוד חרוץ מצחיק אלים קטן ויפה

השמחה...

לעוד הרבה רגעים קסומים עם ערן! 

נכתב על ידי sap sap , 12/12/2017 19:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האור שבתוכי


אתמול בעירית נתניה היה פתיחת התערוכה  האור שבתוכי שם התפרסמו העבודות של אנשים עם מוגבלויות והיה מרגש מאד היו שם עבודת שציירה אישה אחת שלא רואה ולא שומעת ואלה היו עבודות מדהימות ומרגשות 

כל הדיירים נורא התרגשו ואהבתי נורא לראות את הצילומים הציורים ועבודות האומנות כשראיתי את ערן החיים שלי הוא היה לבוש כל כך יפה הצלחתי להשיב אותי לידי הוא כזה נישען ההורים שלו היו שם הוא קיבל שעון בחיי אבא שלו ליטף אותו וחיבק אותו ודאג לו האבא הזה כל כך מבלבל א6ותי אבל זה כבר לפוסט אחר ואמא שלו פשוט לא אוהבת אותו ומכוערת שנראת רע! אין פלא למה הוא מדבר רק על אבא כל הזמן

בקיצור תערוכה נהדרת לכו לראות

משה יצא עם פליירים אז נוגה ביקשה גם אז נכנסתי להביא לה כי אני חייבת ליצור הרבה קשרים עם 10 ככה אולךי אם אני יגיע לשם זה יהיה נחיתה רקה אז לקחתי שלושה ואז ראיתי את ערן ואני יודעת שהוא אוב עיתונים מכל סוג אז נתתי לו 1 אז הוא חזר למקום שהיו העיתונים לקח ערימה והלך 

חולה עליו!!!!!!!! חיים שלי קטן יפה חכם נחמד צעקן חמוד נסיך ואלם 

 

 

נכתב על ידי sap sap , 7/12/2017 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,336
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , בעלי חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsap sap אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sap sap ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)