לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של חיפושית ♥



Avatarכינוי:  חיפושית ♥

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

Some Will Win, Some Will Lose, Some Are Borned To Sing The Bluz


יש עיצוב חדש!

מולרין :)

בואו נתחיל בפוסט ._.




הלכנו לבאולינג, וניצחתי מקום רביעי :)

מתוך ארבעה אנשים...

אבל לא נורא, כי איך כתוב בכותרת?

יש שינצחו, יש שיפסידו,

ויש שנולדו לשיר את הבלוז :)

איך אומרים ?

That Should Be ME.

אני אוהבת לשיר..

אבל הרבה יותר-לרקוד.

זה כיאילו התשוקה שלי.

אני חייבת לרקוד כל הזמן.

אני לא הולכת לבצפר-אני עושה שאסה 

בדרך לבצפר.

אני לא עומדת, אני עושה פה דה בורה.





דרך אגב, הטיול שלי בצופים היה מ-ד-ה-י-ם-!

היה כ"כ כיף, וגם התחברתי עם מלא מלא בנות מהכיתה השנייה.





ביי :)

מקווה שנהינתם,



*נשלחה הפתעה למנויים*

_________________________________________

פתחתי בלוג בנות חדש,
וכרגע אני בחיפוש שותפות.
מוזמנות להיכנס >> 
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=742110          
נכתב על ידי חיפושית ♥ , 25/4/2011 18:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי (:


ממ.. אני יודעת ששנים לא עדכנתי,
אבל עכשיו חזרתי והכל סבבה...
אז בואו נתחיל בפוסט..?



תשובות לשאלון השבועי :)
1.כמה חברים טובים יש לך ?
ממ.. שתים :)

2.איך אתה מגדיר חבר טוב ?
חברה שמקשיבה לי, שאני חשובה לה, שהיא חשובה לי, שמכבדת אותי, שלא תרכל עלי..
3.יצא לך פעם לאבד חבר טוב ?
ממ.. לא P:
4. אם החברה הכי טובה או החבר הכי טוב שלך היה מוותר עליך בשביל חבר או חברה. איך היית מגיבה?
זכותה. היא מפסידה, לא אני.
5. מה הריב הכי קשה שהיה לך עם חבר טוב?
ממ. שלושה ימים כזה..?
6. נניח שחבר\ה לא מסתדר\ת עם האנשים החדשים שהכרתם, מה הייתם עושים?
ממ.. אולי לא הייתי מפגישה בניהם?
7. מה השפעה של חבר טוב בעינייך?
לא הבנתי. ?
אוקי.. קצת מה שקורה איתי ....
הייתי אמורה לטוס לאיטליה, 
אבל אחותי הגדולה נקעה את הרגל והיא לא יכולה ללכת-
ובגלל שלא רצינו לתקוע אותה אז אנחנו לא נוסעים..
אבל האמת?
מה רע לי בארץ?
חוצמזה אני יכולה ללכת לטיול פסח בצופים :)
בהתחלה הייתי אמורה ללכת, אבל דחו את זה למתי
שהייתי אמורה להיות באיטליה, ובגלל שבסוף אני לא באיטליה,
אז אני הולכת !! יאיי :)
שמו אותי בוועדת מושמושים אז קלטו מה עשיתי:
לקחתי פלסטרים, ועל כל פלסטר כתבתי "למקרה ש..."
נכון חמווד ???
-
אוקיי, היום אני הולכת להסתפר (=
יש לי שיער מדורג עכשיו
בערך עד הצלעות, עם פוני
צד קופצני ומוזר (אוף)
אז אני רוצה לעשות עד הכתפיים-אבל לא מדורג.
ביי :)
מור ♥
עריכה

 

הלילה הלבן בפוניקסדקל נדחה, וכולם באים, לא שואלת!!
יהיה אדייייייר מכורה לבלוג הזה!
נכתב על ידי חיפושית ♥ , 17/4/2011 08:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיפושית ♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיפושית ♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)