לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

ג'אם סשן - כי מוזיקה זה הכל


סוף סוף החלטתי לעשות לעצמי Channel ב-YouTube. הוידאו הראשון שאני מעלה זה קטע מג'אם סשן ברוב רוי.

האיכות שלו לא בשמיים, אבל הסאונד יצא סביר פלוס.

 

רוב רוי זה אתר שנמצא בירדנית (בחלקה התחתון של הכינרת). ניתן לשכור שם קייק אינדיאני או סתם לשחות ולשבת בפסטוראליה. יש שם הרבה פעולות לילדים קטנים וקפה ותה חינם למבוגרים.

הדובדבן שבקצפת הוא ימי שישי. בחודשי הקיץ (והסתיו) מתקיימים שם ג'אם סשנים מגניבים. כל אחד מביא את כלי הנגינה שלו (ממפוחית ועד צ'אלו) ועושים מוזיקה (וגם שרים). התוצאה של שילוב כל כלי הנגינה יכולה להיות שונה ומשונה. רצים שם קטעי רוק, ג'אז, מוזיקת עולם וכו'.

אני אוהבת את הקטעים כמו זה שהעלתי:

 


נכתב על ידי Strix , 16/1/2013 21:22   בקטגוריות אני, מקומות בארץ, מוזיקה, וידאו  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)