לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

Special death (ציורים)


אומרים שאם רוצים לצייר משהו מהראש, צריך לדמיין את זה לפרטי פרטים ורק אז לקחת עיפרון לידיים.

בד"כ אין לי שום מושג מה אני הולכת לצייר. אני לוקחת את העט ומתחילה להעביר קווים אקראיים על הדף. אחרי מספר רגעים הקווים מספרים לי מה הציור הולך להיות ואני מתחילה לעבוד בכיוון הזה.

הפעם אני מעלה סדרה של ציורים עם נושא משותף - מלאכי המוות.

הציור הראשון יצא לגמרי במקרה ואחרי שהיה גמור, הוליד את הרעיון ליצור סדרה שלמה תחת השם "Special death" (על שם הציור הראשון בסדרה).

עט שחור על דפים מזדמנים.

 

מתנצלת על איכות הצילום הגרועה. אין לי סורק איכותי בהשג יד, לכן אני משתמשת במצלמה.

 

Special death - כי נמאס למלאך המוות הזה להיות משעמם.

אגב, אם מסתכלים טוב על העיטור, ניתן לבחין בצורות שמזכירות את הסימנים על הקלפים (עלה, לב, יהלום, תלתן)

 

 

Mesmerizing fireflys - השיניגמי הזה פשוט ממוגנט לגחליליות.

(שיניגמי - זה מלאך מוות ביפאנית) 

 

 

קצת עריכה בפוטושופ:

 

 

No warning will save you - מלאך מוות קצת מטורף. לכן שמו לו פעמון כדי להזהיר אנשים בזמן שהוא מגיע.

כן, חסרה לו יד, אבל זה לא מונע ממנו להיות קטלני (:

 

 

 

הסדרה עדיין לא גמורה וכנראה יבואו עוד כמה ציורים בסגנון. (לא חסרים לי רעיונות).

 

נכתב על ידי Strix , 6/6/2013 15:00   בקטגוריות אני, אמנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)