לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

עזים על העץ שלי?


כל חיי הייתי בטוחה שהעצים זה מקומם של ציפורים, קופים, נחשים, כל דבר, אבל בטח לא של עזים.

מסתבר שטעיתי. העזים של מורוקו מטפסות על העצים לא פחות טוב מכל חתול ממוצע.

 








 

מסתבר שהן גם אוהבות להצטלם (:

 

עריכה:

בשביל הספקנים מבינכם אני מוסיפה גם וידאו (:

 

נכתב על ידי Strix , 24/7/2013 13:42   בקטגוריות טבע הדברים, העולם החי - והמצחיק  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)