לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: In English. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה הדבר הראשון שאתם רואים?


 

מהן שלושת המילים הראשונות שאתם רואים בתפזורת?


 

 

טוב, אני ראיתי:

Love

Success

Health

 

אחרי בדיקה מדוקדקת יותר, גיליתי עוד מילים.

נכתב על ידי Strix , 31/5/2014 19:30   בקטגוריות In English  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עובדה מעניינת שלא שמתי לב אליה


אני כבר רגילה לראות כל מיני משפטים מתחכמים והם לא עושים עלי רושם.

את המשפט הזה אני רואה פעם ראשונה והוא כן גורם לי לחייך.


 

בתרגום מאנגלית זה יוצא לא כ"כ טוב:

"כל פעם שאני מסתכל על המקלדת, אני רואה אותך (U) ואותי (I) תמיד ביחד.

 

מיד שסיימתי לקרוא, הורדתי את עיניי ובדקתי שזה אכן נכון. ואתם?

נכתב על ידי Strix , 22/4/2012 12:41   בקטגוריות In English, חשיבה יצירתית  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל מי שאי פעם כתב קוד


לכל המתכנתים שביניינו. בין אם זאת בגרות במחשבים בבי"ס, או קורסים חיצוניים, או קורסים במסגרת תואר ראשון, או אלה שכותבים קוד במסגרת העבודה שלהם. שפת C, C++, Java, Assembly, Pascal וכל שאר שפות תכנות...

כן, כולנו כותבים קוד...

(CODE - באנגלית זה גם פועל, כך שבשיר זה מתורגם כמו "אז כותב קוד")

שיר בסיס הוא Stromae - Alors on danse.

 


נכתב על ידי Strix , 26/3/2012 21:49   בקטגוריות In English, בדיחות של סטודנטים, וידאו, מוזיקה, מחשבים וטכנולוגיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקודה למחשבה


יש הרבה משפטי חוכמה "מדליקים" או "פלצנים". חלקם נכונים וחלקם לא.

הינה נקודה למחשבה:


 

תרגום:

אנשים גדולים מדברים על רעיונות

אנשים בינוניים מדברים על חפצים

אנשם קטנים מדברים על אנשים אחרים

 

מסקנה?

לרחל פחות P:

נכתב על ידי Strix , 19/3/2012 18:27   בקטגוריות In English, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)