לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פרסומות ומציאות


פעם כבר כתבתי פוסט על כך. הוא היה על ג'אנק-פוד. עכשיו הפוסט על עטיפות של המוצרים.

ברור שמטרת הפרסומת היא למכור את המוצר. אבל למה צריך לרמות?

ומי יכול לענות על השאלות שמתעוררות אצלי אחרי המחזה הזה:

האם על העטיפה זה צילום של מוצר אמיתי או רק ציור בפוטושופ?

אם זה צילום, מאיפה לוקחים את הצילומים האלה?

ולמה יש כ"כ הרבה הבדל בין העטיפה לתוכן?

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Strix , 16/10/2012 19:31   בקטגוריות עובדים עלינו בעיניים, פרסומות ומוצרים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השקר הגדול של חברות ה-Fast food


כמה פעמים ביום אנחנו רואים פרסומות ל-Fast food. בטלוויזיה, ברחוב...

נכון מה שמראים לנו נראה טעים ואנחנו מתחילים להזיל ריר רק מהמחשבה על כך שנוכל לנעוץ את השניים באוכל הזה?

עובדים עלינו בעיניים ואנשים קונים את זה (תרתי ממשמע).

בואו נראה מה באמת מוכרים לנו:

 


 



 



 



 



 

 

כולנו יודעים שהדוגמאות שהבאתי פה לא הגזמה, אבל משום מה ממשיכים להשלים עם העובדה שבפרסומת מציגים לנו משהו רחוק מהמציאות.

נכתב על ידי Strix , 6/6/2012 06:53   בקטגוריות שחרור קיטור, עובדים עלינו בעיניים, פרסומות ומוצרים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)