לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה היה קורה אם החיות היו עגולות?


נגמרו מועדי ב'. חוזרים לשגרה. מקווה לעדכן לעיתים קרובות יותר.

 

אנימציה משעשעת מאת הבמאי Kyra Buschor:

 


נכתב על ידי Strix , 5/4/2013 21:35   בקטגוריות וידאו, אנימציה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרטון קצר לקראת יום האהבה


סרטון שגרם לי לחייך. רצתי להעלות אותו לכאן ויום האהבה זה כנאה היום המוצלח ביותר לעשות זאת (:

מקווה שתהנו ממנו בדיוק כמוני.

 


נכתב על ידי Strix , 14/2/2013 10:17   בקטגוריות וידאו, אמנות, אנימציה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החתול של סיימון


שמתי לב שלאחרונה יוצא לי לפרסם הרבה וידאו. (:

הינה שתי אנימציות של החתול של סיימון. החתול הזה פשוט מרתק אותי. (תוכלו למצוא עוד אנימציות שלו ב-YouTube)

 

 


נכתב על ידי Strix , 12/12/2012 15:29   בקטגוריות וידאו, אנימציה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרטון ציפורים מצחיק


אני לא זוכרת אם כבר שמתי אותו כאן בעבר וממש אין לי חשק לעבור על כל הבלוג בשביל לוודא את זה.

אז הינה סרטון חמוד שאני ממש אוהבת:

 


נכתב על ידי Strix , 3/12/2012 08:06   בקטגוריות וידאו, אנימציה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)