לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה, אני ציפור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ספריית הסרטים שלי - הקדמה


אתמול התחשק לי לראות סרט. נכנסתי לאחד האתרים החינאמיים שמאפשרים לראות סרטים און-ליין. סקרתי רשימה אחר רשימה של סרטים. איך לבחור מה לראות? לפי הצבעוניות של הפוסטר? לפי השם של הסרט? לפ התאור? לפי הדרוג של הצופים?

אחרי שנים של צפייה, אני כבר יודעת שאף אחת מהשיטות לא בטוחה במאה אחוז. רק בזכות הנסיון, אני יכולה להגיד בדיוק של תשעים אחוז איזה סרט יהיה טוב ואיזה לא. תקראו לזה תחושת בטן או ניתוח מידע מורכב שאני לא מודעת לו, אבל זה עובד וזה מה שחשוב.

לא הצלחתי למצוא משהו שיתפוש את תשומת ליבי, אז התפרשרית על "Iron man 3", ידעתי שהוא לא ירגש אותי יותר על המידה, אבל גם לא יהיה גרוע מדי.

בזמן הצפייה חשבתי לעצמי:

בימינו מוציאים לאור כ"כ הרבה סרטים, שקל ללכת לאיבוד ואני בטח לא היחידה שנאבקת למצוא סרט הולם שיעביר לי את הזמן בנעימים. אפילו שלכל סרט יש קטגוריה, ביקורת, תקציר וטריילר (שלדעתי הורס את כל הכייף, אבל מיילא), עדיין קשה לקלוע לאחד שבאמת תהנה ממנו. אף אחד לא רוצה לבזבז שעה וחצי מהחיים שלו על סרט שהוא לא אוהב.

בשביל להחליט מה לראות, אפשר לקרוא ביקורת בפורומים. אבל זה הרבה עבודה ולפעמים יש חילוקי דעות בקשר לאיכות של סרט זה או אחר.

תמיד אפשר לשאול חברים, אבל יש פה קאצ'. כשמבקשים ממני להמליץ על סרט, באותו הרגע הראש לי מתרוקן ואני לא מצליחה לחשוב על שום סרט טוב.

עד כמה נחמד היה יכול להיות אם מישהו היה עושה רשימה של סרטים ששווה לראות. ולמה המישהו הזה לא יכול להיות אני?

לכן החלטתי לפתוח פרויקט קטן כאן בבלוג, שיקרא "ספריית הוידאו שלי". במסגרת הפרויקט יחוברו פוסטים עם רשימות של סרטים שאהבתי (לפי קטגוריות) או סרטים מיוחדים ולא שגרתיים. יהיו פה סרטים שכולם מכירים וגם כאלה שאף פעם לא שמעתם עליהם.

חשוב לציין שאלה יהיו סרטים שאני אהבתי. הדבר לא מחייב אחרים להנות מהסרטים האלה ולאהוב אותם גם. לכל אחד יש את הטעם שלו.

כמובן שאתם יותר ממוזמנים להמליץ על הסרטים שאהבתם.

נכתב על ידי Strix , 27/7/2013 11:11   בקטגוריות ביקורת, סרטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקודה למחשבה


יש הרבה משפטי חוכמה "מדליקים" או "פלצנים". חלקם נכונים וחלקם לא.

הינה נקודה למחשבה:


 

תרגום:

אנשים גדולים מדברים על רעיונות

אנשים בינוניים מדברים על חפצים

אנשם קטנים מדברים על אנשים אחרים

 

מסקנה?

לרחל פחות P:

נכתב על ידי Strix , 19/3/2012 18:27   בקטגוריות In English, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)