לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

כדאי ללכת למצעד? (ועוד עידכונים...)


אף פעם לא הייתי במצעד הגאווה וגם השנה לא רציתי ללכת...

ממה שהבנתי זה המון להזיע, מוזיקה של גייז, גברים בלי חולצות ועם קוביות, גברים בחוטיני ובקיצור כל מה שלא מעניין!

כל הקטע הזה של המשאיות סתם אידיוטי לדעתי, אולי תלכו למועדון חשפנות במקום זה?

אמנם יש גם נשים בלבוש מינימלי אבל ממה שיצא לי לראות בסרטונים מהמצעד הרוב שם הומואים של חדרי כושר...

הייתי רק רוצה לראות את המלכות דראג אף פעם לא יצא לי לראות הופעת דראג אבל אני ממש אוהבת את זה בזכות התוכנית של רו פול!:)

המצעד בירושלים יותר רציני אבל אני גם לא חושבת שאלך... כל הקטע של התקשורת שמצלמת מלחיץ אותי, גם ככה אני פרנואידית חח.

בקיצור בכלל לא שקלתי ללכת, אבל אז מישהי חמודה הציעה לי להיפגש איתה שם, אז אני מתלבטת... אולי אני אצטרך להמציא לה תירוץ למה לא...

ואני אראה אותה בהזדמנות אחרת... אוף לא יודעת.

 

 

בזמן האחרון ממש אבל ממש נמאס לי לשמוע על כל הויכוחים עם הומופובים, רב מסוים בור שחושב שנכנס בנו שד, ובכלל באופן כללי נמאס לי מויכוחים וזה מוזר כי פעם אני לא פיספסתי הזדמנות להיכנס אליהם, נמאס לי לשמוע על ימין שמאל ושאר הפוליטיקה, מדינה פלסטינאית ומשטים למינהם, מוזיקאים שמבטלים הופעות, להתווכח על אלוהים ודת או על טבעונות ואכילת בשר...

זאת מן תקופה כזאת... לפעמים צריך הפסקה, מה לעשות.

 

 

 

היום אני אמורה לחגוג יומולדת 18 אבל לא מתחשק לי משום מה... ז"א מחר התאריך שלי ואז ב12 בלילה אני אוכל להזמין אלכוהול בעזרת הת"ז שלי בפעם הראשונה, וללא עזרת מבוגר:) אבל אני במצב רוח כזה שבכלל לא מתאים לי עכשיו כל הרעיון הזה של "יומולדת" וגם מוזר לי שאנשים יחגגו לי... עם המשפחה אין לי בעיה אבל משום מה עם חברים זה קצת מביך לדעתי...

נראה לי שאני סתם אארגן משהו קטן וזהו:\

 

 

נכתב על ידי , 9/6/2011 13:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסהר93 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סהר93 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)