לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness, give me truth"

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

משתגעת


כתבתי פוסט שלם והוא נמחק ואין לי כוח לשחזר. באסה ממש.


אני רק ארשום בכמה מילים שממש קשה לי לראות את חוסר התפקוד של אמא שלי בבית. הילדים פשוט מוזנחים, היא ל איתם אף פעם, כל הזמן עובדת, ננעלת בחדר שלה שעות והילדים משתעממים. ממש קשה לי עם זה. זה מעציב אותי, קשה לי נפשית כשאני גרה כאן כרגע כבר כמעט חודש לשמוע כל הזמן על הקשיים של אחים שלי. 

אח שלי מדבר בימים האחרונים על התאבדות ובמקום לתת לו קצת חום אימהי היא הסתגרה בחדר שלה לכמה שעות טובות כבר יומיים ורשמה: "אין לדפוק בדלת ולהפריע לאמא, מי שיפריע-יענש בחומרה"

פשוט הזוי. מה הילדים אמורים לעשות במשך שעות? נכון שהם בני 12 ו-15 וזה כבר לא גילאים קטנים, אבל ילדים צריכים יחס בכל גיל, הם רוצים שישימו לב אליהם.


ראבק, למה ילדת ילדים?


אני לא מאמינה שככה זה מתנהל, לא זכרתי שהבית עד כדי כך לא מנוהל ושהיא עד כדי כך אנוכית ודואגת רק לעצמה. היא מתנהגת כמו ילדה קטנה, נעלבת ממה שאומרים לה, יש לה בעיה רגשית עמוקה, וזה פשוט נורא.

נכתב על ידי , 27/8/2015 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTali4 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tali4 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)