לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


FIMO GIRL- בלוג היצירה D:

Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2012


שלום לכם,

מדברת יובל, מתחת לשכבות רבות של בגדים ושמיכות,

ועם טישו מקומט שמפוזר בכל מקום.

אני חולה, עם חום וכאלה, ואני ממש מבואסת מזה ><

 

אצלי סביר, (כל עוד האקמול בהשפעה...)

נעלמתי קצת, כי יש לי תקופת מבחנים פשוט מטורפת,

(בגלל שעוד חודש וחצי אני מקבלת תעודות של השליש השני)...

פלא שאני מצליחה ללכת לאימונים -

מי שעוד לא הפנים, או לא שמע (אחד מהשניים) אני מתאמנת בקראטה-

ועוד מעט יש לי מבחן לשחורה ~ כך שלהפסיד אימונים זה לא רעיון טוב.

אעאעאעאעה! המבחן עוד פחות מחודש...

התרגשות... ^^

 

 

החלטתי להרגיע קצת עם הפימו,

היום יש פוסט-תפירה :)

זה מדריך ארוך, אני כבר מזהירה, אבל התוצאה לדעתי שווה את המאמץ.

למי שיש מכונת תפירה בבית, ימצא את המדריך קל (יחסית),

ולמי שאין, (לי אין).... ימצא את המדריך..... מאתגר יותר XD

(כי זה אומר שצריך לתפור ביד).

אל דאגה, לתפור זה ממש לא קשה.

 

מניסיוני הקודם עם מכונות תפירה -

1. זה דבר מפחיד חבל על הזמן, כי אתה לפעמים לוחץ מידי על הדוושה, ואז המכונה מתחילה לרוץ...

2. רק בשביל להבין איך משחילים (לעזאזל) את החוט, אתה צריך לפחות תואר שני+מדריך צמוד XDXD

 

 

 

וההוראות:

לוקחים חתיכת ג'ינס (או כל בד אחר).

זאתי שארית ג'ינס מהמדריך הזה~

בגלל שבקצוות של הג'ינס יש "שוונצים" אני החלטתי לתפור אותם, כדי שהארנק ייראה יותר מסודר ואסטטי. נעזרתי בסיכות ביטחון, על מנת להקל על התפירה.

איך תופרים?!

בקצה המחט יש "עיגול" - שם צריך להשחיל את החוט - בצבע המתאים (כחול כהה).

שלב א- מכניסים את המחט דרך המחט, ומושכים, עד שנשאר קצה חוט קצר יחסית (תוודאו שהוא לא קצר מידי, אחרת התפר יתפרק לכם).

מכניסים את המחט דרך הבד בשנית, הפעם בחלק הפנימי. תשתדלו שהתפרים שלכם לא יהיו גדולים מידי, ושיהיו ישרים - בערך ככה:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

(הבנתם את העיקרון, נכון?).

איך "סוגרים" תפר?- פשוט מאד.

מכניסים את החוט דרך אותו מקום, שוב ושוב (עד שאתם רואים תפר עבה - כמו בתמונה)

ואז, משחילים את החוט מתחת לתפר, ומושכים. חוזרים על אותה הפעולה שוב ושוב, עד שנראה לכם שזה מספיק....

והתוצאה - ככה הארנק ייראה מבחוץ.

והחלק הפנימי (יש עוד עבודה... :P)

לשיפוץ החלק הפנימי של הארנק - השתמשתי בבנדנה קלאסית לבנה.

(ותודה לאחותי רותם).

מדידות וסימונים

 גוזרים

תופרים את החלק הגזור של הבנדנה.

אם לאחר הגזירה, הקצוות של הבנדנה הגזורה לא נראים לכם מסודרים,

תעשו את אותו "טריק" שעשינו בהתחלה, עם חתיכת הג'ינס (תפירת הקצוות החתוכים).

עשיית התאים:

אני תכננתי לעשות שני תאים (בלבד) -

אחד לשטרות ואחד לשקלים.

מודדים, נעזרים בשטר, ומסמנים.

החלק שיישאר לי, ישמש כתא לשקלים.

תופרים חתיכה בגודל המתאים.

חשוב מאד - תופרים רק שלוש מהצלעות של המלבן - כדי שזה ישמש כתא.

(אל תצחקו מההערה הזו - לפעמים מהמהירות - לא חושבים ותופרים הכל).

 

אני נעזרתי בסיכות ביטחון.

מוודאים שהשטר באמת נכנס.

תופרים תא נוסף.

לאחר שתופרים את התא, יש לקנות רצ'רץ', ולתפור גם אותו, בפתח שהשארתם.

*תפירת הריצ'רץ' תוצג בפוסט הבא, עוד לא הספקתי לקנות, והיה לי חשוב לעלות את הפוסט*

והתוצאה - מבפנים.

בחרתי לא לצייר בפנים - אני אצייר על חלקו החיצוני של הארנק.

צבעים-צבעים-צבעים!

 

משתמשים בצבעי אקריליק - כמובן.

 

(תתעלמו מהירוק, רציתי להשתמש בו, ולא יצא לי).

 

מציירים חמנייה-

 

חום - ערבבתי צבע אדום ושחור, מכיוון שלא היה לי צבע חום, ובשבת, החנויות סגורות.

עלי כותרת צהובים - בצורת טיפה.

עיטרתי את הקצוות בצבע כתום, ושילבתי אותו בהדרגה עם הצבע הצהוב -

לשוות מראה אמין יותר.

גמרתי עם עלי הכותרת...

זוהי שכבה ראשונה לא מוצלחת כ"כ לדעתי... לכן עשיתי עוד אחת!

 

אוה! ~~ נראה יותר טוב לא? :P

(עברתי בעדינות עם טוש שחור).

ולב קטן מקדימה... (אני יודעת שהוא קצת קיטשי, אבל הייתי חייבת.... )

מוסיפים תיק-תק, שיועיל כמובן בסגירת הארנק.

*אני תפרתי קודם את החלק העליון* - לאחר שתפרנו אותו (רצוי במרכז),

יש לתפור את החלק השני, בצורה מדויקת, שיהיה בול מתחת לחלק הראשון.

עצה שלי: קחו טיפה צבע על האצבע ותמרחו על התיק-תק.

עשו "חותמת", וסמנו לכם בעזרת הצבע היכן בדיוק לתפור את החלק השני.

מקדימה ומאחורה ~~ הארנק הגמור-לגמרי :)

 

אוקי....

זה כל המדריך.

 

השקעתי בו ממש, להעלות הכל ולערוך, לקח לי מלא מלא זמן,

בבקשה תפרגנו ותגיבו D:

 

 

שבוע קל וטוב שיהיה לכולנו ~

 

יובל.

   

 

 

נכתב על ידי , 12/2/2012 21:24  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אומנות , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*יובל* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *יובל* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)