לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


החיים הם מה שאתה עושה מהם

כינוי:  נקודת מוצא.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

אנחנו צריכים להתגבר ולהתעלות על עצמנו כדי שלאנשים שאנחנו אוהבים יהיה טוב


הוא היה במדים .. והוא היה חייל והוא לא היה עמרי שלי

הוא לא היה נאסיך יותר ... הוא היה עוד גולנצ'יק אחד. הוא היה מגולח. עם השעון על היד. עם המדי א' שלו.

אני לא רוצה חייל. אני רוצה עמרי.

 

ואני כבר שבוע מתאפקת מלהיות אנוכית ולהגיד את זה. אבל הוא היה שלי קודם.
הוא היה שלי קודם לפני שהוא נכנס לגוף הזה והפך לעוד כומתה, לעוד חוגר ולעוד דיסקית.
 
 
"אתה יודע כמה אני גאה בך?

אני חושבת שאת המשפט הזה אני אומרת רק לאנשים כשאנחנו מדברים עלייך. אף פעם לא אמרתי את זה לך. אני גאה בך. בך ובדרך שעשית. אני גאה להיות חברה שלך. אני חושבת שאתה בן אדם זהב. שעושה שטויות מפגרות, מעצבנות ולפעמים בא לי לדקור אותו – אבל זהב.

הסיפור בנינו ימשיך עוד הרבה. עוד הרבה מאוד .. מסתבר שקשר כמו שלנו אי אפשר לנתק. מי כמונו יודעים, ניסינו.

תשמור על עצמך, גם מנטלית וגם פיזית. תיהיה גאה בעצמך ובעיקר תאמין בעצמך.

ותזכור שיש לך בבית את פתיתית השמרקונית שמאמינה בך מספיק בשביל שנינו.

אתה יודע כמה אני אוהבת אותך?

נורא הרבה.

ממש מלא ..

מחכה לראות אותך ולנשק אותך.

מחכה לא לישון איתך בלילה ולדבר איתך .. לשמוע איך שם.

מחכה לאכול איתך ארטיק או ללכת איתך לים.

מחכה לנסוע איתך במכונית.

מחכה לך

שלושה שבועות ..

ואתה שווה את זה.

אוהבת נורא."

נכתב על ידי נקודת מוצא. , 31/7/2011 02:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

13,510
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנקודת מוצא. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נקודת מוצא. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)