לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרספקטיבה


"בני אדם מאבדים את בריאותם כדי לצבור כסף ואז הם מבזבזים את כספם בניסיון להציל את בריאותם. בשל מחשבותיהם על העתיד הם שוכחים את ההווה וכך אינם חיים לא למען העתיד ולא למען ההווה, ובה בשעה בה הם חיים כאילו לעולם לא ימותו, הם מתים כאילו מעולם לא חיו" קונפוציוס

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היכל התהילה הפרטי שלי


כבר מ4 לפנות בוקר הציפורים מצייצות. ואני ישנה על פי הזמנים שלי.

 

עשיתי לי "היכל תהילה" של ציטוטים מובחרים, ומילים ומשפטים שנאמרו/נכתבו לי והייתי רוצה לזכור. לא הרגיש לי נוח לפרסם. העניין הראשון הוא שזה אישי. העניין השני הוא שזה מהלל אותי בצורה לא נוחה, וצניעות היא אחת התכונות הבולטות שלי. אז בנקודות, המסקנות שאפשר להסיק מהאוסף:

 

  • יש לי יכולת על לשמש "מקלט" לברוח אליו מהיום יום
  • יש לי כישרון בכתיבה (ואני לא מפיצה מספיק את הסיפורים)
  • יש לי יכולות בתחומים שונים, והיכולות שלי זוכות להכרה והערכה
  • אנשים אוהבים אותי ומעריכים אותי
  • רואים אותי בתור אדם יוצא דופן ומיוחד
  • חלק סוברים שאני נוטה להקטין את עצמי מול העולם ולהסתיר את האישיות שלי
  • הצלחתי לרגש אנשים עד דמעות או צמרמורת
  • הצלחתי להיות משמעותית ומעניינת

מה עוד אפשר לבקש?


  

נכתב על ידי , 28/3/2013 04:34   בקטגוריות היכל התהילה, אהבה, יחסים, אנשים, צמרמורת, רגש, משמעות, ציטוטים, מסקנות, צנעה, כתיבה, יצירה, עידוד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStranger in a City אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stranger in a City ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)