לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קטרפילר


יצירות, מחשבות והגיגים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

סוף העולם הגיע: נטע מימי אומרת לכם להתראות!


שנת 78,002,062 אחרי הספירה. עברו כ-80 מיליון שנה מאז שהושמד העולם לפי נבואת בני המאיה והנה צמח לו הגבעול הראשון על פני כדור הארץ. החיים חזרו לכוכב הלכת ארץ. יקח לאנושות עוד מיליוני שנים לחזור לשליטה, אבל כאשר זה יקרה, והם ימצאו את כתבים אלה, הם ידעו שפעם היו פה חיים.

 

שלום לכם, תושבי העתיד, שמי הוא נטע. אני חייתי בשנת 2012 לפי הספירה הנוצרית. 5778 לפי הספירה היהודית. לא, זו לא עבודה בעיניים. אני באמת הייתי כאן, וכמוני גם 7 מיליארד אנשים. העולם שלנו נהרס כתוצאה ממשהו לא ידוע. אבל זה שאתם קוראים את מילים אלו אומר שמשהו מהמין האנושי שרד.

 

אני חייבת להתוודות - החיים פה לא היו פיקניק. לפני שנעלמנו, בזבזנו את חיינו במרדף אחרי מלחמות, כוח ואגו. הדבר החשוב ביותר לאדם שחי בתקופה שלי היה כסף. היינו יכולים לקנות באמצעותו הכל: אוכל, שתייה, ביגוד, ריהוט, דברי תרבות, אפילו בני אדם ואהבה יכולנו לקנות אם היה לנו את הסכום המתאים.

 

אני כותבת לכם כי אני משערת שבשלב כזה או אחר גם אתם תתפתו ללכת אחרי דרכינו המקולקלת. אחרי הכל, זה הטבע שלנו. רוע זו תכונה שקיימת בתוכנו. אבל לכם יש משהו שלנו לא היה - אזהרה. אל תתפתו לדברים הללו, אלו יהרסו את חייכם ויביאו להשמדתכם. זה מה שקרה לנו. זה גם מה שיקרה לכם.

 

במקום זאת, התמקדו באהבה. תאהבו אחד את השני, תאהבו את הטבע, תעשו אהבה. תדאגו לחיות, תדאגו לבריאות שלכם ותדאגו לכדור הארץ. נסו למצוא לכם תחביבים. בתקופה שלי היה לנו כל מיני דברים, כגון: צילום, טיול, ציור, קריאה, מוסיקה, סרטים. נסו למצוא משהו שמעניין אתכם, משהו שימלא אתכם.

 

אל תלכו אחרינו. בדרך שאנחנו הלכנו אף אחד לא צריך לעקוב. אני כותבת לכם את מילים אלה כאחת ויחידה שראתה את אמת זו. אין אף אחד בעולם שלי שוויתר על תשוקות ההרס, החורבן והאובדן. כולם פה היו צמאי דם, רודפי כסף ומזוהמים. זה קרה בגלל הרבה סיבות, אבל אין לי את הזמן או את המקום לפרט את כולן.

 

לסיום ארצה לצטט לכם משהו מספר תפילה שאני מאמינה בו. קוראים לו תהילים והקטע הולך ככה - מִזְמוֹר לְדָוִד: יְהוָה רֹעִי, לֹא אֶחְסָר.בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא, יַרְבִּיצֵנִי; עַל-מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי.נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב; יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי-צֶדֶק, לְמַעַן שְׁמוֹ.גַּם כִּי-אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת, לֹא-אִירָא רָע- כִּי-אַתָּה עִמָּדִי;שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ, הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי.תַּעֲרֹךְ לְפָנַי, שֻׁלְחָן- נֶגֶד צֹרְרָי;דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי, כּוֹסִי רְוָיָה.אַךְ, טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי- כָּל-יְמֵי חַיָּי; וְשַׁבְתִּי בְּבֵית-יְהוָה, לְאֹרֶךְ יָמִים.

 

 

נכתב על ידי NetaMimi , 20/12/2012 23:52  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  NetaMimi

מין: נקבה




26,858
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNetaMimi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NetaMimi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)