לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Design Town-פוסט חדש של גל!!

גיל: 13




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

It's been a while..;)


ואוו , טוב עבר זמן .. אולי יותר מידי? אז זאת קארין , למי שזוכר ומי שלא

ועבר זמן מאז הפוססט האחרון בבלוג או הזמן שבו עיצבתי .. אני זוכרת שתמיד אמרתי שאני לא אפסיק לעצב

אבל עם המחשב שנהרס עם 6 שנים של אוספים עשו את שלהם , בנתיים מחשב חדש .. סטודנטית לחינוך מיוחד כבר שנה שנייה

ועדיין מידי פעם יוצא לי לחשוב על העיצוב, על זה שבא לי לעצב, איך ומתי אוכל להחזיר את כל העזרים, אם אני אחזור לעצב אחרי זה ואיך העיצובים יראו(זוועתי בטוח) ועל מה עם הבלוג הזה ?

יכול מאוד להיות שאני רושמת כרגע לעצמי .. טוב, אחריי שנה ואפילו יותר

אני אשמח לדעת אם יש פה עדיין אנשים , סתם כי התגעגעתי

אם כן תרשמו לי בתגובות איך אתם מה איתכםם 

אוהבתת ,

קארין 3>

 

נכתב על ידי Design Town-פוסט חדש של גל!! , 6/11/2016 10:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Maya's Studio ב-23/6/2018 14:44
 





103,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDesign Town-פוסט חדש של גל!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Design Town-פוסט חדש של גל!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)