לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  LOve to be In LOVe

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

פאק


לא עידכנתי פה חודשיים
טוב נו אם היה לי זמן לחיות
שמעו מה שעבר עלי בחודשיים זה בלתי ניתן להסבר .
החופש הזה מדהים כל דקה ודקה ממנו מנוצלת הייטב
מקווה שאתם נהנים כמוני!!
Be Crazy,Be Free!......🙊👯❤️💖
אני הולכת לראות אותו במועדון .. ניראה לי , מקווה להיתקל בו ת'אמת , שיראה כמה יפה אני ויראה מה הוא פספס ..
ואני לא יתחיל לדבר איתו וגםלא יגיד לו שלום אני מכירה את עצמי . אבל שהוא יבוא ויגיד , שיהיה פעם אחת גבר בכל הקשר הזה שלנו.
תבלו
נכתב על ידי LOve to be In LOVe , 17/4/2014 15:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,472

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLOve to be In LOVe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LOve to be In LOVe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)