לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מילקי צ'אן ^-^ ~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011


אוי .. עד כמה אני בנאדם משועמם . >< 
אני עד עכשיו לא מאמינה שפספסתי את כנס אנימה ;-; '
כ"כ לא פיייייר ! . אני בחיים לא אתגבר על זה .. בפעם הבאה אני הולכת מאה אחוז ! אפיילוו אם אצטרך לזחול עד לתל אביב .__.
טובטוב . הינה שאלון קטן . שתדעו יותר טוב מי אני ^^ ' : 
(כבר אמרתי שאני בנאדם משועמם ? O.ם )

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מתעוררת? אומרת לעצמי . " איך לא באלי ללכת לבצפר " 
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת פותחת את המחשב? אייסקיוווו ! D:
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת שיר שאת אוהבת? שרה . <<
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת חוזרת הביתה אחרי הלימודים או העבודה? מחשב ^^
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מקבלת ספר? קוראת .. מה עוד אפשר לעשות עם ספר ? O-O .. אבל אם זה ספר שאנלא אוהבת .. כי יש רק 2 ספרים שאני אוהבת אז...דוחפת למגירה או זורקת לחדר של אחותי .-.
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת רואה משהו שאת רוצה בחנות? "אימא תביאי לי כסף :O "
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת על אוכל? אמ... ס-O
מה המקום הראשון שאת הולכת אליו כשאת יוצאת מהבית? אה...אמ...בצפר ? ס.ס
מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת? קוראת ת'ספר דמדומעם מתחת לשמיכה בשושו D: .. (אף פעם לא נמאס לי מהספר הזה ס-0)
 
פיצה או פלאפל? פיצה ! 3:
לבן או שחור? שחור 
אורנג' או סלקום? אורנג' ^^
אולסטאר או נעלי עקב? אולסטר ! :O
עיינים ירוקות או כחולות ? ירוקות 
עגיל בלשון או בפופיק? אה..בשפה ^-^ '
ריקוד או שירה? נאמנאמ .. קשה להחליט .. גם זה וגם זה ? : O
שירים בעברית או לועזית? לועזית !
לכתוב בעיפרון או בעט? עט <:
קיץ או חורף? חוווורפית ! 3= .. לא פיניאס ופרב ? טוב .. אז חורף .. 
בצפר או חופש? חווווווווופששש !
תיכון או יסודי? יסודי ! ;-;
שיער ארוך או קצר? בינוני .. O-ם
שיער חום או שחור? חום ^^
שיער בלונדיני או ג'ינג'י? ג'ינג'י 
בגד ים בקיני או שלם? בקיני P:
יום או לילה? לילה 
בלוג או אתר? בלוגווווש . ^^
סיפור - לכתוב או לקרוא? לקרוא ._.
ירקות או פירות? פירות 
עוגיות או עוגה? COOKIE . X3
גלידה וניל או שוקולד? וניל 
שוקו או קפה? שוקוקוקו .
ים או בריכה? בריכה .. נמאס לי שהמיים המלוחים האלה נכנסים לי לכל מקום . לאף לעין לפה ... .-.
סרט או באולינג? נאמ . באולינג ^~^
ארטיק או קרטיב? ארטיק 
חתול או כלב? חתוווווול ! ♥
שישי או שבת? שבת ... כי אפשר לישון עד 12 D:
גשם או שלג? נאמ .. גשם .. בשלג יותר מידי קר T 3 T
ראש 1 או מעריב לנוער ? מעריב לנוער 3;
ירושלים או ת"א ? ת"א
לקום או ללכת לישון ? לישון . ZZZ ~
אנימה או טלנובלה? אנימה ! אנימה ! אניייייייייייימה DD: 

בהבי ♥.. להתראות בפוסט הבא 3 : 
נכתב על ידי מילקי צ'אן ^-^ ~ , 3/2/2011 18:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





65

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילקי צ'אן ^-^ ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילקי צ'אן ^-^ ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)