לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The topika shop


מה אתם בוהים? O:

Avatarכינוי:  Lady topika

בת: 24

ICQ: 606501607 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

מבצע צלם טבע...


החלטתי לעשות מבצע חדש, קוראים לו, מבצע צלם טבע, שילחו לי ממש פה בתגובות קישור של החייה שלכם, או חייה ברחוב בפוזה מגניבה או כל דבר...
חובה שאתם צילמתם את זה, המנצח זוכה ביצירת פימו שדומה לחייה שלו ישר בדואר לבייתו, שווה [;
עדיף אחריי שאתם זוכים בפרס, לצלם את החייה לייד הפרס, שיהיה מגניב, נ"ב- ככה אני גם אדע שזה באמת החייה שלכם, מי שאין לו חייה, שוב, יכול לצלם חייה של חבר או משהו כזה.
חברתי הטובה אוהבת החיות ואני נשפוט, גם אתם תוכלו פעם להיות שופטים בתחרויות אצלי (לא, אתם לא תקבלו סיסמא והמשתמש שלי, אני פשוט אשלח לכם במייל תתמונות ואתם תחליטו איזה מנצחת.
וככה הולך הניקוד, אפשר לקבל בכל קטגורייה עד שלוש.

  1. יופי התמונה עצמה לפי בחינה אישית.
  2. חמידות החייה:
  3. פוזה\צורה בה תפסתם את החייה:
  4. התאמה לרקע:
  5. מקוריות:
  6. הארות\ הערות:

תתחילו לשלוח, נ"ב- החייה שלי והיצירה שעשיתי לו- תמונות בקרוב [;

() ()    \/ \/    || || 

(^.^)   (^.^)   (^.^)

(VV)  (VV)   (VV)

(") (")  (") (")  (") (")

 

אלה היו דובוני, חתולוני וארנבוני [;

נכתב על ידי Lady topika , 3/2/2011 21:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




345
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , עבודות יצירה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady topika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady topika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)