לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The topika shop


מה אתם בוהים? O:

Avatarכינוי:  Lady topika

בת: 24

ICQ: 606501607 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

כמה הזכרות קטנות לשוחכים בינינו =.="


אני רק רוצה להזכיר לכם כמה דברים מעטים-

שמתי לב שהכניסות צנחו בזמן האחרון בגדול, וכן אני יודעת שזה בגלל שאני לא מעדכנת כלום אבל זה גם בגלל שאתם לא מגיבים, כנסו לסיפרייה שלי ותבדקו את סיפריית התגובות [;
דבר נוסף- זה בגלל שאני ממש אבל ממש לא מעדכנת, אז שימו לב!
אני אצטרך קצת להתעכב לעיתים קרובות ואוכל להעלות רק לעיתים נדירות!
כמו שאתם יודעים, אבל בטח לא, אין לי פלאפון ( היה לי אבל התקלקל, זה מה שקורה שקונים פלאפון יד שנייה בשנקל דור 4 מינוס =.=" )
וגם ככה לא היה בו מצלמה, אז אני אצרטך להשתמש בשל אבא שלי.
בנוסף הוא לא מרשה לי להשתמש בפלאפון לתמונה סופית אחריי לכה, סיפור ארוך =.="
ההורים שלי יוצאים הרבה ואני באה לבצפר כל יום (אעהעה לעזאזל עם עצמי שלא חולה אף פעם >< )

קיצקצ אני פנויה רק בשישי בצהריים, ואם כבר אז גם זה לעיתים רחוקות, סבלנות בבקשה O.ס
67527616.png

סורי על החפירות, בנוסף משהו שחשוב לי ברמות להזכיר לכם...
אינלי חנות, גם אינלי החזרים או החלפות על פרסים בהגרלות.
וזאת הסיבה- אסור לי בשום אופן להיפגש או לתת כתובת =.="
מה אתם רוצים? אמא מעצבנת O:
ומה אני אעשה עכשיו?! אשכור שליח, מה אני פיצריה :C
בקיצקוצ'ון, אנסה לעשות כמה שיותר פוסטים ולהעלות כמה שיותר מהר.

 

ולאבירן!

ממש אבל ממש סורי שלא העלאתי את הפוסט שהבטחתי, אני מביאה ביום ראשון את הדובי [;

 

ולכם צופים סגידים שלי, בקרוב מדריך לבובת וודו [;
אוהבת Lady topika *~*

 

האשראה שלי [;
BUNNY וכל החנויות שלה [;
אוהבת אותכם קלי, תום, נוי וכמובן Miss comota

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=645122

עריכה-

אנשנושים, תגיבו והבלוג ימשיך לחיות [;
תכתבו לי פה מה צריך לשפר ומה ישפר לכם את החוויה בבלוג שלי, ואני אטפל בזה בהקדם האפשרי [;
בעקבות תגובה שקיבלתי במייל-

לא! אני בשום אופן אבל בשום סיכוי לא מגלה מה הפרס במיס קופסא!
אווך יש אנשים חסרי סבלנות...
וממש כמוהו\כמוה (לא אגיד מי זה כדיי לא להביך), אל תנסו לשלוח לי ניקים לשימוש בבלוג כדיי שאגלה לכם.


נ"ב- הניק שלמטה זה לא הנקי שהוא\היא שלחו V 

 

אוהבת ♥

נכתב על ידי Lady topika , 11/2/2011 13:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




345
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , עבודות יצירה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady topika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady topika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)