לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  אנה ק'

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

i broke the window of your car



זה אפילו לא הוא. אני רוצה כתוב על החיוך שלו, על הגוף הרזה והארוך, על הזין שלו,  אבל זה בכלל לא הוא.


זה אני, האגו הפצוע והמרוטש שלי, הדימוי העצמי שלי שהתרסק.


אני רואה אותם ביחד, מחוייכים ומתלטפים, והוא נוגע בה, ולא, אני לא רוצה שהוא יגע בי. הוא מגעיל אותי ומכעיס אותי, אבל אני מקנאה וכועסת ולא מצליחה להשתחרר מזה. אני שונאת את היצור הזה שאני כרגע, מעין גוש של שליליות וקנאה, נוטפת בדידות וכעס. אני כועסת על עצמי, כל השליליות הזאת היא פנימית. את פשוט צריכה להשתחרר מזה.


 


אני עושה תרגילים של חיזוק עצמי מול המראה, ומחייכת ומשתדלת להתלבש יפה. 


שיהיה.

נכתב על ידי אנה ק' , 27/2/2013 04:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה ק' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה ק' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)